Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har även ett topplack från essi, som man droppar på. Men tycker inte det stelnar ändå..
OkejDet är säkert just grejen att det är för lösnaglar som är problemet. Kan vara nåt ämne i SV som är samma som i lösnaglar eller nåt sånt. Jag kör med Depends supersnabba borttagning utan aceton, funkar fint
Trind tar man egentligen på varje dag i en period, tar sen bort efter typ 5 dagar o börjar om. Men jag har det som underlack på mina klor. Man måste däremot vara väldigt noga att BARA måla på själva nageln och inte få på nagelband eller utanför. Det är Formaldehyd i den, så man kan få allergisk reaktion då. Men håller man sig bara innanför så är det inga problem.
Det är Formaldehyd i den.
Det skulle jag aldrig våga ha på mina naglar faktiskt
![]()
Använder inte Seche Vite heller![]()
Det märktes skillnad efter 2 veckor ungefär. Hela nageln blir starkare, inte bara utväxten. Först tycker man att det inte händer ett skit, men sen rätt som det är så känner man skillnad. Den färgade Trinden är bara lack tror jag... det är just Trind Repair som är den mest effektiva stärkaren, men man kan ha vilket lack som helst över. Jag hade trind i botten, färglack o sen SV överOkejHur lång tid tar det innan de blir starka? Är det när de växer ut eller tidigare?
För annars tar det ju rätt lång tid om de ska växa ut haha
Och läste någonstans att man skulle ta på varje dag i ca 2 veckor, sen börja med nagellack osv som vanligt med trind under bara
Men annars finns det ju färgat Trind så man kan ha färg även under de två veckorna![]()
Varför inte?Det skulle jag aldrig våga ha på mina naglar faktiskt
![]()
@BernT , fila med en grov fil, men absolut inte på din egna nagel! Man måste vara försiktig. Se till att få bort åtminstone 70% av materialet. Dränk sedan pads i aceton och sätt på nageln och vira aluminiumfolie runt. Låt sitta 30 min kanske, sen går det att skrapa bort med ett hårt föremål.
Naglarna behövs inte klippas av för att få bort materialet!
åååh. va snyggt! Är det målat på fri hand?![]()
Dagens!
Höll på att hugga av min vänsterhand när jag skulle måla högern för den var så jäkla dålig, haha! Men det blev helt okej ändå.
åååh. va snyggt! Är det målat på fri hand?
oh, vart har du köpt det? Lät inspirerande!Tack! JaDock med en nail art pen, inte lika mycket kladd som att måla med lack
![]()