Bukefalos 28 år!

Någon mera som är vaken *har tråkigt på jobbet*

Lotusblomman

Trådstartare
Brukar mest följa buke i tystnad, men nu har jag riktigt tråkigt på jobbet, händer inte alls mycket, så jag tänkte väl se om det är någon rolig vaken som har lika tråkigt som jag eller bara känner att hen vill underhålla mig lite gran! ;)
 
Man ska aldrig säga att man har tråkigt på jobbet, haha! ;) Strax efter fick jag häcken full fram tills det var dags att gå hem. Men jobbar ikväll igen så från 19,00 sitter jag bänkad igen!
 
Så sitter man på jobbet igen och har så där som jag hade igår - tänker inte säga det för då får jag väl massor att göra igen ;) Så jag slänger ut frågan igen - är det någon som är vaken, eller är alla vakna ute på krogen? :)
 
Som sagt verkar vara farligt för mig att skriva här för då blir det en del att göra ...
Gissar på att ni hunnit gå och lägga er redan? :)
 

Liknande trådar

Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 466
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 825
Relationer Fundering efter att ha läst i en dagbokstråd och att en kollega frågade mig om jag menade det jag sa positivt. Vi människor...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 711
Senast: Snowball
·
Skola & Jobb Jag har strösökt några andra tjänster mest pga. tristess på mitt jobb. Men hur ska man kunna bestämma sig? Där jag jobbar nu är ett...
2
Svar
39
· Visningar
2 481
Senast: Mois
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp