Bukefalos 28 år!

Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Alla de dagarna fungerar för mig. Ska vi ha några särskilda kläder på oss så vi känner igen varandra;):D
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Åh men jag vill komma! Har alltid tyckt du verkat så trevlig, och kommer Mitten också så kan jag gå dit och bli lite starstrucked och blyg!

Haha, jag som är så nyfiken på dig :D Tänk vad besviken du blir på mig som är en tjock tråktant :D
 
Senast ändrad:
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

När kan vi då? Nästa vecka vore fint för min del, kan ni andra då?

Tis 27/8: Comatose Mitten

Ons 28/8: Comatose Mitten

Tors 29/8: Comatose Mitten

Jag kan nog lösa alla dagarna! Bara be maken hämta på dagis :)
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

kl

Vad skönt att se att det finns ett helt gäng sköna bukefalister i Stockholmsområdet! Kommer nog bli Stockholmsbo i årsskiftet om allt går som det är tänkt. Möjligt att det kommer en liknande tråd då... :D
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Alla de dagarna fungerar för mig. Ska vi ha några särskilda kläder på oss så vi känner igen varandra;):D

Haha, det kommer in 20 förvirrade tanter med varsin ros i näven :D. Eller matchande träningsoveraller :yuck:
Var skall vi ses? Ska vi käka middag efter jobbet?
Kan vi kompromissa och hålla oss någorlunda nära centralen?
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Haha... jag tänker också så.. tänk om någon jag känner kommer dit.. tänk om typ min kollega eller chef skulle komma dit.. eller någon granne eller barndomskompis.. jag har också skrivit vissa personliga saker här.. utan att tänka på att någon i bekantskapskretsen skulle läsa..
men det är ju lite spännande också att träffas... har aldrig gått på blinddate.. det här är det närmsta det som jag har varit..;)
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

*kl*

Jag vill också med! Satt ju bredvid TS i Uppsala å minns mitten + man :D

33år, har ett fullblod, har ett
jobb....försummat allt vad socialt liv heter pga häst å jobb men är inte bang å träffa nytt trevligt folk :-)

Alla (ja, seriöst, ALLA) mina kompisar har fått barn i år eller förra året så jag är i ärlighetens namn rätt ensam. :crazy:

27:e å 29:e kan jag!
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Middag på jensens beufhouse påvasagatan.? Jag slutar 1615 alla dagar den veckan och kan be gubben hämta ungarna. Så från 17:00 är jag tillgänglig.

Vilket datum vill ni ha och vilka blir med kanske bör vi boka bord.
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Jag har inte planerat nästa vecka, men kan inte före 18 (jobbar till 18 varje dag och kommer eventuellt behöva börja veckan med övertid pga hovslagare).

/Lavinia

(laktosfritt finns på La Petite Bretagne, på Tegnergatan)
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Middag på jensens beufhouse påvasagatan.? Jag slutar 1615 alla dagar den veckan och kan be gubben hämta ungarna. Så från 17:00 är jag tillgänglig.

Vilket datum vill ni ha och vilka blir med kanske bör vi boka bord.

Låter finemang! Har de vegetariskt också för de som är såna... ? Jag kan närsom, 3 minuter från jobbet :p
Ett annat alternativ är Vapiano på kungsbron. De har go pasta.
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

*kl*

Jag vill också med! Satt ju bredvid TS i Uppsala å minns mitten + man :D

33år, har ett fullblod, har ett
jobb....försummat allt vad socialt liv heter pga häst å jobb men är inte bang å träffa nytt trevligt folk :-)

Alla (ja, seriöst, ALLA) mina kompisar har fått barn i år eller förra året så jag är i ärlighetens namn rätt ensam. :crazy:

27:e å 29:e kan jag!

Haha, så löjligt att jag minns nicken som var i Uppsala men inte hur nån ser ut ... Och det var ju skitlängesen, typ 7 år?
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Ja men det känns tryggt att ha någon där som man känner.:nailbiting:

Jag kan nog de flesta vardagar. Äter allt, inte allergisk.
 

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 699
Senast: LaMagia
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 696
Senast: alazzi
·
Relationer Hej! Några kanske sett min tråd om att jag är nyinflyttad i Stockholm och känner mig lite ensam och skulle vilja lära känna lite nytt...
Svar
15
· Visningar
1 151
Senast: lil-sis
·
Relationer Som rubriken lyder, jag är nyinflyttad till Stockholm för att göra min masterutbildning. Jag flyttade in till min pojkvän som kommer...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 379

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Försäkring
  • Ny valp med katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp