Bukefalos 28 år!

Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Jag är gärna på :)
Är 38, singel utan barn, bor söder om söder och har mer eller mindre lagt ridningen på hyllan. Är inställd på att göra en Tjejklassiker så har gärna sällskap i simhallen, löpspåret, på längdturen eller på cykeln. Tycker det är kul att gå på musikal, ta en fika, gå på promenad, besöka ett museum, en pubrunda osv osv.
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Äsch, vad är det värsta som kan hända? Att alla tycker att alla de andra är skittråkiga och vi genomlider en timmes tråkigt fikande. I bästa fall hittar vi schyssta vänner och det är ju inte så illa.

Sant :) Jag är nog mest orolig över att träffa på någon jag är bekant med IRL. Jag pratar ju på bakom mitt nick i tron om att jag är hyfsat anonym, även om jag är lätt igenkänningsbar för någon som är nära mig i vardagen. Och även om jag aldrig skriver något på nätet som jag inte skulle kunna publicera offentligt med mitt namn, så är det ju ändå på gränsen ibland för att det skulle kännas bekvämt för just de "bekanta" (de som känner mig väl är ju en annan sak). Då tänker jag att jag kanske ska förbli anonym för dem O_o

Men jaja, jag ska fundera beroende på när det blir förstås. Inte nästa helg om jag får lägga ett bud :p
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Vet du, en gång (kanske 2005?) var jag på en buketräff i Uppsala och då var både du och din man där. Kommer ihåg er för att ni verkade så himla trevliga och såg så himla kära ut. Vi var och käkade på en grekisk restaurang tror jag...

Den tror jag också att jag var på? :D Fast jag minns tyvärr inte en kotte tror jag. :o

Sedan har jag varit på stor buketräff i Karlstad med i ungefär samma veva tror jag. :D
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Jag är också på! vill träffa lite nya roliga och trevliga människor :)
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Ja men visst! Jag bor vid Medis var bor du?

Jag bor vid Skanstull. :)

Thaliaste- du kanske kan kolla så ingen av dina bekanta kommer? Vi kommer ju inte att avslöja dig. Eller så kommer du och så avslöjar vi inte vilka våra bukenamn är. :D

Jag är på väg till skåne nu, men vad tror ni om mitten/slutet av nästa vecka?
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Jag hänger också gärna på..
Jag smyger oftast omkring här och läser trådarna utan att kommentera.
Vore roligt att träffa några nya hästrelaterade bekantskaper( konstigt ord det blev.. hästrelaterade ..haha)
För övrigt bor jag i Hägersten och är 37 år, gillar förutom djur även musik, och försöker träna någon gång ibland.
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Om ni vill ha med en fet 39 årig småbarnsmorsa så hänger jag gärna på.
Har fått lägga hästarna på hyllan pga en allergisk son.

Jag tipsar gärna om vetekatten. Trevligt kondis att fika på. Centralt och bra på
Kungsgatan
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Helo!

Jag kan eventuellt också komma, om man nu får hänga med när man är .. ehrm... *räknar på fingrarna* .. ehrm... 25 .. år (viss glädjesiffra). Jag bor inte I stan men jobbar där, har häst som rids när hon är frisk och har inga barn.

Jag gillar kafé fotöljen, för där kan jag som laktosintolerant också äta :-)

/Lavinia
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

När kan vi då? Nästa vecka vore fint för min del, kan ni andra då?



Tis 27/8: Comatose

Ons 28/8: Comatose

Tors 29/8: Comatose
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Hur ser det ut framåt helgen, fredag em-kväll/lördag? :)
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

29/8 kan jag både ledig o födelsedag så vore ju himla kul o faktiskt få göra nått på sin födelsedag :)

Kan även 31 då jag e ledig då med :)
Även den 1a om det är lite mer på kvällen :)

Lite om mig :p

Är snart fyllda 27. Jobbar som butiksmedarbetare o har egen häst som jag ska hämta hit till stockholm på måndag som det ser ut nu. Nyinflyttad eller tillbaka flyttad Stockholmare se det som ni vill :p.

Tar gärna oxå ett plejs som har laktosintoleranta alternativ :)
 
Senast ändrad:
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Kl
Jag är gärna på :) bor en bra bit utanför stan men jobbar i Solna
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Jag är också sugen! :)

Så många av mina vänner har flyttat utomlands eller till andra städer, eller så har man vuxit ifrån varandra. Tråkigt när man är sugen på att ta en fika eller filmkväll men inser att man har det tunt på den fronten.

Men som många andra, jag är rätt blyg :o Tänk om man träffar någon man faktiskt känner i verkliga livet - och som nu kan läsa alla mina bekännelser och ibland ogenomtänkta inlägg här på Buke? :D Lite pinsamt kanske..
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 698
Senast: LaMagia
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 693
Senast: alazzi
·
Relationer Hej! Några kanske sett min tråd om att jag är nyinflyttad i Stockholm och känner mig lite ensam och skulle vilja lära känna lite nytt...
Svar
15
· Visningar
1 151
Senast: lil-sis
·
Relationer Som rubriken lyder, jag är nyinflyttad till Stockholm för att göra min masterutbildning. Jag flyttade in till min pojkvän som kommer...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 379

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp