Bukefalos 28 år!

namnförslag...

Mammadutt

Trådstartare
Okej imorn kommer lilla Puma hit :banana:

men eftersom jag kommer skaffa en, möjligtvis två till så vill jag ha förslag på roliga, häftiga, vackra, orginella namn... Vill helst att alla ska ha P som första bokstav :D

eftersom det ev. blir en katt nr 3 (svart oriental hoppas jag på) tänkte jag mig namnet Pantera...

Men katt nummer 2 silversvartspottad hona (bonde) med lite cremefärgskiftningar.... har jag ingen aning om namn.... så hjälp mig :banana:
 
Daniels kisse ska ju heta Original Cindy , och det är nog det tuffaste namnet någonsin :d :D :cool:

Fast, som vanligt; kryddor, Musik/låtar och danser.
En kompis har två honor; Ballerina och Singoalla. (japps, ett kakmonster) ;)

Låtar med klös:
Sheena is a punkrocker
Pretty little angel eyes
Mary Moon
Hot Chocolate
Ballroom Blitz
London Rain
Dare to dance
Teenage Dirtbag
Chattahoochee
I love rock'n roll
Lucy in the sky with diamonds

Gosch, vilken fantasi jag har såhär på förmiddan :eek:
 
min kisse ska heta: Pojken med hålet i handen. efter min favoritlåt... lite väl långt kanske fast ovanligt. Japp låtar e perfekta att döpa efter!
T.e.x Bossa Nova?
Jag brukar alltid döpa efter låtar/artister eller ja idoler helt enkelt.
Jodie, Anthony, Kurt, Nirvana osv. :smirk:
Andra enligt mej vackra namn: Geisha, Wei Hai Weii. mdfl.
 
Pastell/a
Pina(låter lite knäppt kanske, men vi brukar kalla vår hund för det utan att tänka på vad själva ordet betyder) :D
Priscilla
Philippa
Pepina
Pirran
 
hahaahahha tack för alla förslag, Piraya var bara såååå bra :) hahaha :D

Ni får gärna ge förslag med alla möjliga begynnelsebokstäver, jag har insett att P inte är lätt.....

själv gillar jag

Kiwi
Kesella
Keso
PIRAYA (tack för förslaget)


/Jojo
 
Jag har bestämt mig för Piraya, sambon gillade det, så det blir Puma, Piraya och ev en Pantera (om det behagar ploppa ut en svart orientalhona i juni där jag står på kö :)
 
Kul att det blev en Piraya! :)
När jag kom på det så ångrar jag att jag valde "L" som begynnelsebokstav på mina skrällen, men men - man får väl fler katter antar jag, de har ju en förmåga att "föröka" sig även om man inte planerat det.... :D

Du måste ta o maila över ett kort på underverket när du får henne!
 
ska och hälsa på Piraya om nån vecka tänkte jag, ska inte glömma kameran då :p mammas kompis är det som har kullen :) Jag skulle eg. bara ha två raskatter men mamma tingade ju lilla Piraya och hon är ju bedårande så, en katt hit eller dit... :angel:
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två Ragdolls, en hona på 5 år och en hane som är 7 år, båda kastrerade. För drygt ett och ett halvt år sedan började hanen gå...
Svar
0
· Visningar
913
Senast: Novienna
·
Övr. Katt Får, om ungefär en månad hem, två små kattbäbisar, honor, som jag skulle vilja ha lite namnförslag till. Jag vill inte att det ska vara...
Svar
12
· Visningar
2 686
Ekonomi & Juridik Okej, tar det från början. I mars i år var jag och min (då blivande) sambo och kikade på en gård här i Västernorrland, en liten gård...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
28 874
Senast: Nixehen
·
M
Katthälsa Hejsan, Jag vill börja med att förklara hur jag har hamnat i den här ohållbara situationen: För fem år sedan träffade jag en kille...
2
Svar
20
· Visningar
3 811
Senast: bengeten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp