Ni som börjar före åtta

karamelldrottningen

Trådstartare
Vad jobbar ni med som börjar före kl: 08:00?
Och när börjar ni arbetet?
Nu tänker jag framförallt på er som är anställda och inte ni som driver eget och får sätta era egna tider.
 
Jag börjar oftast 7 eller 7.30. Två dagar på nio veckor 8 och sju dagar på nio veckor 18.00. Är oftast på plats ca en kvart före starttid så jag hinner plocka ut all utrustning.

På arbetsplatsen finns det starttider för dagpass mellan 6.45 och 9.

Jag jobbar på säkerhetsavdelningen på säkerhetshäkte och är således anställd av Kriminalvården.
 
Jag jobbar inte där längre, men jobbade i flera år på ett lager och började på 07:30. Började med att plocka orders men blev sedan mer administratör dvs kontorsjobb men alla började samma tid.
 
Vad jobbar ni med som börjar före kl: 08:00?
Och när börjar ni arbetet?
Nu tänker jag framförallt på er som är anställda och inte ni som driver eget och får sätta era egna tider.

Matbutik. Börjar 6 eller 6:30.
Bakar bake-off brödet och sen plocka upp varor.
Hos oss så börjar de i köttdisken 6.00 och bake-off 6-6.30. Kolonial börjar 7 och kassan börjar 7.30.
Butiken öppnar 8
 
När jag jobbade i stall körde vi igång runt 7 till 7.30 om jag inte minns helt fel, kan ha varit lite tidigare också.
Sen som kyrkvaktmästare har det också blivit ett par tidigare morgnar, men då pga julotta eller liknande och inget regelbundet.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 095
Senast: movi
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 357
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 522
Senast: Ullmerkott
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 446
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp