Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Nu är det gjort.......

P

PÄMMI

Sv: Nu är det gjort.......

Grattis!! Skulle gärna göra detsamma, men han måste väl vara svindyr idag:eek: Rätta mig om jag har fel. Vet du nåt om hur det funkar m sperma eft en hingst som varit död i 10 år? Har du en märr som tar sig lätt?;) Irco Mena var min :love: när han tävla, skulle aldrig tagits fr Royne dock:smirk:

B

barbarella

Sv: Nu är det gjort.......

Det blir säkert kanon!!Har betäckt ett 5 årigt Irco Mena sto med Calido I,samma fast tvärtom.Vad ligger bakom ditt Calido I sto? är hon skimmel?

mvh
barb

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5538 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla! Jag har ett litet problem eller vad man ska säga som jag skulle vilja få tips om! Jag har två c-ponnyer. En som jag har haft...
2
Svar
26
· Visningar
2 083
Kropp&Själ Jag har alltid haft regelbunden cykel med måttlig blödning. Senaste typ tre månaderna är cykeln förändrad, mer mellanblödningar och...
2
Svar
22
· Visningar
1 177
Kropp&Själ Nån som har gjort och kan dela med sig av erfarenheter? Jag fick för lite mer än 1 år sedan kraftigt utstrålande smärta i högra armen...
Svar
6
· Visningar
610
Hästvård Idag hade jag dressyr träning, jag valde att ha lindor fram som jag egentligen inte brukar ha på min ena. Men kände för de idah. När jag...
Svar
3
· Visningar
479

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?