Nu är det gjort.......

Girasol

Trådstartare
Har idag bokat Irco Mena till både Calidomärren och Robin Z märren.
Nån mer som går till honom i år? :)
 
Sv: Nu är det gjort.......

Grattis!! Skulle gärna göra detsamma, men han måste väl vara svindyr idag:eek: Rätta mig om jag har fel. Vet du nåt om hur det funkar m sperma eft en hingst som varit död i 10 år? Har du en märr som tar sig lätt?;) Irco Mena var min :love: när han tävla, skulle aldrig tagits fr Royne dock:smirk:
 
Sv: Nu är det gjort.......

Det blir säkert kanon!!Har betäckt ett 5 årigt Irco Mena sto med Calido I,samma fast tvärtom.Vad ligger bakom ditt Calido I sto? är hon skimmel?

mvh
barb
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 975
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 577
Senast: Wille
·
L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 849
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
527
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp