Bukefalos 28 år!

Nu är det klart!!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Welsh

Trådstartare
:love: Nu har vi kommit hem, jag och Theodore!

Det gick jättebra igår! Svägerskan tog Tobias och jag kunde andas ut på B.B. Var öppen 3 cm när jag kom in och de stack hål på hinnorna kl 10.30......inte en droppe fostervatten eller någon värk. Fick dropp 14.30 och det satte fart på allt. 15.30 bönade jag för mitt liv efter EDAn som jag ansåg att de skulle satt innan droppet. På denna timme hann jag öppna mig nästan helt. EdAn tog bort den sista cm smärtan men tog även bort värkarna som stannade av helt. Älskar min EDA :love: det var så skönt att få ett uppehåll när allt gick så fort för övrigt. 17.15 kom värkarna tillbaka och 17.25 började krystvärkarna och 17.45 var han ute (efter att ha suttit fast i sina axlar ett tag).
Kl 20 kom svägerskan förbi med Tobias och såg vårt nya underverk, Fredrik och Tobias åkte sedan hem till ön och jag och Theo fick åka till patient hotellet där en viss liten kille visade rätta takterna med att hänga sig fast vid bröstet till kl 04 - en typisk kille med andra ord :D . Nu har vi kommit hem och jag ska raskt krypa ner i sängen och sova medan mina pojkar fortfarande sover och innan tjejerna kommer hem från skolan.
Hej så länge! :)
 
Sv: Nu är det klart!!!!

Härligt att allt gick bra, och massor av grattis!

Vill se!
Lyckost du, en egen bebis att snusa på.
 
Sv: Nu är det klart!!!!

Grattis!!!!!! :bump:

Skönt att allt gick bra!
 
Sv: Nu är det klart!!!!

Ett fång med vackra blommor ifrån Göteborg också! :bump:
vad skönt att allt gick bra!
 
Sv: Nu är det klart!!!!

Grattis!

Skönt att han inte tog skada vid lastningen av den ystra hästen :D
 
Sv: Nu är det klart!!!!

Stort grattis, vad skönt att det ordnade sig med barnvakt. Och att du fick en frisk och fin pojke.'

Jag kan inte låta bli att tänka på "mamma" och hennes ängel...sorry
 
Sv: Nu är det klart!!!!

Oh, va gott att det löste sej! Grattis till er! :banana:
 
Sv: Nu är det klart!!!!

Grattis Welsh och Theodore !!

fam11.gif
 
Sv: Nu är det klart!!!!

:love: :love: Grattis!! :love: :love:

Vad härligt att det gick bra.

Det finns inga garantier och jag gläds lika mycket med dig som jag sörjer med mamman och hennes man. :(

Njut av denna underbara lille son! :love:
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Nu sover Moa, kors i taket, så påbörjar iallafall berättelsen och ser hur långt jag hinner. Natten 13-14 oktober Vaknade med värkar...
2
Svar
24
· Visningar
2 956
Senast: Chlo
·
Gravid - 1år Ja, nu har det gått mer än två veckor sedan Molly föddes, så nu tänkte jag berätta om förlossningen :). Det började med bebisen levde...
Svar
10
· Visningar
1 525
Senast: rubytoo
·
Gravid - 1år Lite bakgrund: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=957339 Jag var på Aurora-samtal och blev lovad lustgas under alla...
2
Svar
28
· Visningar
3 224
Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen...
2
Svar
39
· Visningar
4 188

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp