Bukefalos 28 år!

Nu räcker det.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nu räcker det.

ainasoja skrev:
*kl*

Om man ska komma hit som ny användare så kanske man ska vara smartare än att ta nicket: Naricissas_kusin.... det bäddar ju bara för skit.

Sedan har Cissy själv skrivit i flera trådar under nicket Narcissas_kusin.
fast jess (?) hade ju åtminstone ett nick innan hon kallade sig narcissas_kusin, så hon var röjd innan hon reggade sig med just det nicket.
 
Sv: Nu räcker det.

Kan ju bero på att hon väljer snarlika nick hela tiden. Alla förstår ju ändå att det är hon. Bara hoppas på att hon lärt sig läxan en gång för alla och sköter sig. Har inget personligt emot henne, bara hennes attityd emellanåt. Har lite svårt för folk som tror dom vet allt. När dom i skälva verket inte gör det.
 
Sv: Nu räcker det.

Nu kvittar ju det eftersom hennes ip är bannat. Så Cissys dagar här verkar vara slut. Iaf på hennes hemdator. Eller så är Gunnar snäll och låser upp det om några månader.

Jag känner henne så därför vet jag.
Plus att det står på Lunar.
 
Sv: Nu räcker det.

KNAPP


Än en gång! Herregud, ni är vuxna människor? Varför ska ni göra sånna påhopp, använda er av sandlåde taktik och bli allmänt förjävliga? Varför?
 
Sv: Nu räcker det.

Somebody have to behave like small children, or somebody have to say something about people behaving like small children?
 
Sv: Nu räcker det.

Russinet skrev:
Vad betyder det?
Det är en ordlek baserad på Strumpebandsorden (eng. Order of the Garter, eller, med sitt fullständiga namn The Most Noble Order of the Holy Garter) eller Engelska Georgsorden, Englands högsta orden, instiftad av Edvard III år 1348. Ordens motto är Honi soit qui mal y pense ("Skam den, som tänker illa härom"), lustigt nog på franska.

Nåväl, jag ändrade lite så det blev Honi soit qui Malfoy y pense ("Skam den, som tänker Malfoy härom"). Jag tykte att det var lite passande med tanke på omständigheterna.
 
Sv: Nu räcker det.

jos skrev:
fast jess (?) hade ju åtminstone ett nick innan hon kallade sig narcissas_kusin, så hon var röjd innan hon reggade sig med just det nicket.

Ok, men det visste inte jag och säkert även många med mig, varför använder man inte sitt gamla nick då om man ändå har ett istället för att ta ett nick där man automatiskt blir ihopkpllad med Narcissa? ( inget du kan svara på men en undran )

Eller varför inte ta ett nick som gör en ännu mera anonym istället och överge det gamla så slipper man skit och tjafs. Jag personligen ser bara nicket Narcissas_kusin som en böld i arslet på Gunnar.
 
Sv: Nu räcker det.

Skulle vara intressant att veta vem eller vilka du syftar på.
Om man är oönskad på ett ställe och har blivit utslängd så skulle i alla fall inte jag komma tillbaka.

Att försöka kringå det hela och om och om igen återkomma med olika namn samtidigt som man ganska omgående faller tillbaka i gammalt icke accepterat beteende anser jag vara synnerligen barnsligt.

Jag har väldigt svårt att förstå mig på de användare som försvarar henne om de känner till att hon haft mer än ett användarnamn.
Jag tycker inte illa om henne som person, då jag aldrig träffat henne, vad jag vet. Tror faktiskt att hon och jag har rätt mycket gemensamt, men hennes beteende här på sidorna har varit helt uppåt väggarna fel. Alltså måste jag stänga av henne.

Jag har fått lägga massor av onödig tid på att banna denna användare, att svara på frågor om varför och så vidare.

Grejen är dessutom den att trots att jag nu bannat hennes ip-adress är hon redan tillbaka och skriver med en annan, till och med i denna tråd. Hon verkar inte kunna låta bli att skriva här varje dag.

Det tråkiga med detta är att jag till slut blir så less att jag bannar ett antal ip-nummer till. Ni som lånar ut er dator bör ha detta i åtanke. Risken är också att icke inblandade användare drabbas.
 
Sv: Nu räcker det.

tifo skrev:
Det är en ordlek baserad på Strumpebandsorden (eng. Order of the Garter, eller, med sitt fullständiga namn The Most Noble Order of the Holy Garter) eller Engelska Georgsorden, Englands högsta orden, instiftad av Edvard III år 1348. Ordens motto är Honi soit qui mal y pense ("Skam den, som tänker illa härom"), lustigt nog på franska.

Nåväl, jag ändrade lite så det blev Honi soit qui Malfoy y pense ("Skam den, som tänker Malfoy härom"). Jag tykte att det var lite passande med tanke på omständigheterna.

Okej, nu fattar jag :D
 
Sv: Nu räcker det.

ainasoja skrev:
*kl*

Om man ska komma hit som ny användare så kanske man ska vara smartare än att ta nicket: Naricissas_kusin.... det bäddar ju bara för skit.

Sedan har Cissy själv skrivit i flera trådar under nicket Narcissas_kusin.

Precis vad jag tänkte!! Eller Narcissas_hamster...:smirk: Jag menar, kusinerna kanske borde ha lite mer av ett eget liv och egna infallsvinklar så de kan hitta på lite bättre namn själva om de nu vill vara här!! Då behöver de inte bli avstängda för att de förknippas med Narcissa heller!!:idea:
 
Sv: Nu räcker det.

Jag har kommit på mitt namn alldeles själv:).

Hamstern är en snäll hamster:love:
 
Sv: Nu räcker det.

Lång följetong det här, men lika underhållande att följa :D

Otroligt att vissa orkar hålla på som de gör:eek:
 
Sv: Nu räcker det.

Vinga skrev:
Lång följetong det här, men lika underhållande att följa :D

Otroligt att vissa orkar hålla på som de gör:eek:

eftersom en del håller liv i tråden så blir den aktuell igen :angel:
 
Sv: Nu räcker det.

Jag sitter bara och väntar på när nästa "Narcissa alter-ego" ska dyka upp. Undrar om det blir som "Narcissas stallkvast" eller "Narcissas skottkärra" eller "Narcissas ridstövel" kanske,,,,,:angel: :D
 
Sv: Nu räcker det.

får man fråga varför denna människa är avstängd?? det varkar vara ett känsligt ämne med henne inblandad??
 
Sv: Nu räcker det.

Kanske du finner det om du läser. Står klart och tydligt i ganska många trådar vid det här laget.
 
Sv: Nu räcker det.

men jag har inte hittat det... ingen som kan berätta??
 
Sv: Nu räcker det.

Alla som stängs av blir avstängda för att de brutit mot bukes regler. Det är allt du behöver veta, gamla avstängningar är historia.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Står det "kom och gå som du vill, jag bryr mig inte" i min panna? Jag sitter här och tycker synd om mig själv :p och är förbannad...
Svar
10
· Visningar
3 035
Senast: Passion
·
Bukefalos Hej, Nyss försvann ett par av min ainlägg då jag hade länkat till bilder på två olika sadlar, likadant utseende men olika märkesnamn...
Svar
10
· Visningar
1 547
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Bukefalos Fick just en varning av en moderato dock förklarades inte varför jag fick denna varning vilket jag tycker är rätt dåligt. hur ska jag...
Svar
13
· Visningar
1 938
Senast: Gunnar
·
F
  • Låst
Bukefalos Detta var fjärde gången jag blev avstängd! Med det första användarnamnet förstår jag det men inte restrerande. Detta är patetiskt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 231
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp