Nu får det räcka!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

Förbannad

Detta var fjärde gången jag blev avstängd! Med det första användarnamnet förstår jag det men inte restrerande. Detta är patetiskt. Varför blev Ärlig och Narcissa stängda? Jag har inte sagt något opassande alls under de nicken. Jag hade dessutom bestämt mig för att hålla mig borta från bråken. Fy fan vilken dålig stil säger jag bara!!
Gunnar stänger av mig utan någon som helst anledning! Varför? Jag har inte varit inblandad i något alls den senaste tiden!

Fy för sådant beteende som existerar här!
Vilka som ska hållas om ryggen här syns ju klart medan andra blir avstängda utan att ha gjort något och som dessutom har lugnat ner sig!

Nu får det vara nog med dessa favoriseringar och konstiga och omotiverade avstängningar.

Vad är detta för sandlåda egentligen?
Det finns de som har klagat på mitt beteende men det som ni håller på med här är 1000 resor värre.

Nu kommer både den här tråden och det här användarnamnet att ryka fort som ögat för här får man inte ifrågasätta något....
 
Sv: Nu får det räcka!!

Avstängd är avstängd, meningen är ju inte att man ska kunna skaffa sig ett nytt nick hur som helst när man väl blivit det... :smirk:
 
Sv: Nu får det räcka!!

Det är ju inte dina nick som gjort något, det är DU. Du blir ju inte en ny människa och får alla dina synder förlåtna bara för att du har ett nytt nick.
 
Sv: Nu får det räcka!!

Avstängd betyder avstängd så när Gunnar vet vilket det nya nicket är ska han väl ändå stänga av?
 
Sv: Nu får det räcka!!

Men detta gäller tydligen bara vissa då? Typ mig och fio?
Det finns fler här som har kommit tillbaka under andra nick.
Jag har ju sagt att jag ska bättra mig. Hjälper inte det?

Sandlåda med ett stort hämdbehov verkar det vara här....
 
Sv: Nu får det räcka!!

Om man är avstängd borde man inse att man inte är önskad här.

Om man då skapar ett nytt användarnamn och jag får kännedom om att det är en avstängd användare är det väl ganska rimligt att jag direkt stänger av användaren igen.
Är det dessutom så att man går på i ungefär samma stil som tidigare är det ännu säkrare att man stängs av.

Kom gärna in och läs på forumet även om du är avstängd, men snälla håll käften åtminstone en månad. Och om det är så att du inte gillar forumet eller de som modererar det finns det ingen som tvingar dig att vara här.

Tänk att vissa skall ha så fruktansvärt svårt att fatta.
Detta gäller inte bara dig utan alla som beter sig på samma sätt som du.
 
Sv: Nu får det räcka!!

Fast jag anser att jag har bättrat mig. Jag hade förstått det om det var så att jag höll på likadant som innan men det gör jag inte och har lovat att hålla mig ifrån bråken. Men inte ens den chansen får man.
 
Sv: Nu får det räcka!!

Sen behöver ni inte oroa er. Jag ska hålla mig borta från Buke ett bra tag nu. Hatar favoriseringar och oschyssta avstängningar.
 
Sv: Nu får det räcka!!

Gunnar skrev:
Om man är avstängd borde man inse att man inte är önskad här.

Om man då skapar ett nytt användarnamn och jag får kännedom om att det är en avstängd användare är det väl ganska rimligt att jag direkt stänger av användaren igen.
Är det dessutom så att man går på i ungefär samma stil som tidigare är det ännu säkrare att man stängs av.

Kom gärna in och läs på forumet även om du är avstängd, men snälla håll käften åtminstone en månad. Och om det är så att du inte gillar forumet eller de som modererar det finns det ingen som tvingar dig att vara här.

Tänk att vissa skall ha så fruktansvärt svårt att fatta.
Detta gäller inte bara dig utan alla som beter sig på samma sätt som du.
Ber om ursäkt om denna fråga är besvarad redan tidigare, men hur länge gäller en avstängning generellt?
Är just det nicket låst för all tid och framtid och man får försiktigt smyga in på ett nytt nick efter ett tag? Eller "låser du upp" en avstängd efter en viss tid?
 
Sv: Nu får det räcka!!

Förbannad skrev:
Fast jag anser att jag har bättrat mig. Jag hade förstått det om det var så att jag höll på likadant som innan men det gör jag inte och har lovat att hålla mig ifrån bråken. Men inte ens den chansen får man.

Du skulle kanske tänkt på det lite tidigare? :idea:
 
Sv: Nu får det räcka!!

Håll dig borta en månad, säg aldrig en enda gång till något om omotiverade, konstiga, felaktiga avstängningar eller att vi favoriserar eller håller vissa om ryggen.
Vi gör inte detta.
Du håller med om att du betett dig illa, ta då ditt straff.
Sedan kan du återkomma, men välj ett trevligare användarnamn då.

Övriga användare som inte blivit avstängda får gärna fortsätta diskutera om det är så att man anser att det finns andra som också borde stängts av.
Men jag ser hellre att ni använder rapportera-funktionen eller mail för att visa på var en användare går över gränsen. Jag kan sedan väga samman detta och om det behövs vidta åtgärder.
 
Sv: Nu får det räcka!!

Ibland känns det nästan som att du borde ta bort "hela bunten" och vara benhård på att dom inte får komma tillbaka på ett tag, sen skaffa ett gäng fler moderatorer som tar bort allt tjaffs om det hela så det aldrig blir några långa trådar om det. helt enkelt vara fascist ett tag tills allt är lugnt och fridfullt igen. :crazy:

ett stort :bow: till dig Gunnar som orkar med!
 
Sv: Nu får det räcka!!

Det finns ingen generell regel för hur länge en avstängning gäller, men kortaste tid kan jag tänka mig är en vecka. Månader och år förekommer nog även.

Flera avstängda har den senaste tiden fått möjlighet att åter använda sina gamla namn, sedan kanske inte alla gör det, eller inte har upptäckt att de fungerar igen.
 
Sv: Nu får det räcka!!

Jag har haft på förslag att stänga ned alla chat-forumen ett tag och hänvisa till Flash-chaten för att om inte annat visa att även jag kan tröttna.
 
Sv: Nu får det räcka!!

Va, är du avstängd igen? :eek:

Om nu du tas bort enbart av den orsaken att du blivit avstängd tidigare så kan jag ju räkna upp MINST 2 på rak arm som blivit avstängda och nu är tillbaka, och har varit det länge... :crazy:

Edit: Okej, har läst Gunnars svar på det nu...
 
Senast ändrad:
Sv: Nu får det räcka!!

Gunnar skrev:
Jag har haft på förslag att stänga ned alla chat-forumen ett tag och hänvisa till Flash-chaten för att om inte annat visa att även jag kan tröttna.


Nej snälla!! :(
Jag har setat som moderator på en större java chatt och jag måste få påstå att det verkligen inte funkar bättre!!
Man har det alltid kämpigt med användare och chattare som moderator.
Men för att få frid och ro i en aktiv chattkanal behöver det nästan vara bemannat dygnet runt för att det ska funka.

Det jag skulle föreslå är att ha två moderatorer i dom chat-forumen istället.

En fråga också, när man blir avsträng, blir man medelad om varför man blir avstängd?
 
Sv: Nu får det räcka!!

Nej, du blir inte förvarnad. Men här stängs det av lite godtyckligt ibland. :smirk:
 
Sv: Nu får det räcka!!

Det kanske vore shysst att få ett mail iaf.
För vissa kanske blir avstängda och har uppfört sig illa i rent oförstånd? :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

B
Bukefalos Jag har lånat Bellas nick bara så ni vet det från början. VARFÖR blev Narcissa__Malfoy, alltså jag, avstängd? Jag har INTE gjort...
Svar
5
· Visningar
1 348
Senast: Narcissa__Malfoy
·
G
  • Låst
Bukefalos Ja, det är Narcissa som skriver nu men jag var INTE Morsmordre. Det var min kusin som är här på besök. Hon bor inte ens i Sverige. Hur...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
10 510
Senast: Gunnar
·
Hästvård Kort historik. Fick en knöl på ögonlocket som växte oroväckande fort. Klinik 1 tyckte avvakta, hemmavet skickade mig med expressfart...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 404
Senast: barajag...
·
Träning Eftersom jag har allmänt tråkigt så tänkte jag se till att få igång en liten diskussion :devil: Lite nyfiken på hur ni skulle lösa...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 251
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp