Bukefalos 28 år!

Nu räcker det.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nu räcker det.

Om ni är samma person är det i princip omöjligt för er att bevisa för mig. På samma sätt som det i princip är omöjligt för er att bevisa att ni inte är samma person.

Saken är den att både du och din kusin har lovat att inte skriva här något mer, din kusin i en annan tråd och du i första inlägget i denna tråd.
Trots detta skriver ni och till och med i denna tråd.

Vad det bevisar vet jag inte riktigt, men att det inte är till er fördel är jag ganska säker på ;)

Vi får väl se hur länge löftet håller den här gången.
 
Sv: Nu räcker det.

Galet skrev:
Men ni ska få ha er lekstuga ifred. Jag är inte här längre och Jess åker tillbaka till England om lite mer än en vecka.

Så? Hade hon inte redan åkt tillbaka då, ivarje fall finns ju personen reggad som ett nick boendes i England.:angel:
 
Sv: Nu räcker det.

Narcissas kusin har alla möjligheter i världen att bli medlem på buke - så fort hon kommer tillbaka på england och slipper ifrån Narcissas bannade ip-nummer. En vecka bör hon klara sig med tanke på att hon tydligen klarade sig utan buke helt och hållet ända fram tills för några veckor sen.
 
Sv: Nu räcker det.

Jag kan tyvärr inte skriva från England.
Eller rättare sagt. Jag har inte tid.

Tänkte skriva lite när jag var hemma i Sverige men det gick inte tydligen.

Sen kan man ha koll ändå genom att läsa. Man behöver inte vara aktiv inläggsskrivare för att ha koll på vad som händer här.

Nu kommer jag inte heller att vara här mer.
 
Sv: Nu räcker det.

Galet skrev:
Jag kan tyvärr inte skriva från England.
Eller rättare sagt. Jag har inte tid.

Tänkte skriva lite när jag var hemma i Sverige men det gick inte tydligen.

Sen kan man ha koll ändå genom att läsa. Man behöver inte vara aktiv inläggsskrivare för att ha koll på vad som händer här.

Nu kommer jag inte heller att vara här mer.


Bor du oxå i England. :rofl:
 
Sv: Nu räcker det.

*kl*

Jag är dock lite förundrad över att alla ni som har stenkoll på Narcissa inte ser skillnad på henne och hennes kusin när de skriver?
Jag tycker skillnaden är uppenbar.
 
Sv: Nu räcker det.

Trodde det framgick att jag var Cissys kusin. Inte Cissy själv. Suck.
 
Sv: Nu räcker det.

Tydligen gjorde vi det va...

Jess ville bara säga sin mening.

Nu är det inte lönt att fråga mer eftersom vi lämnar nu och det här nicket kommer inte användas mer.
 
Sv: Nu räcker det.

Galet skrev:
Nu är det inte lönt att fråga mer eftersom vi lämnar nu och det här nicket kommer inte användas mer.

Sa du (ni) i första inlägget i denna tråd oxå! :smirk:
 
Sv: Nu räcker det.

Galet skrev:
Tydligen gjorde vi det va...

Jess ville bara säga sin mening.

Nu är det inte lönt att fråga mer eftersom vi lämnar nu och det här nicket kommer inte användas mer.


Fan det här är ju priceless, bättre än värsta såpoperan. :rofl: Tragiskt.
 
Sv: Nu räcker det.

Knapp


Men herregud människor, ni verkligen letar efter fel och missuppfattar saker med vilje FÖR att få något "patetiskt" ur det. Vad är det med er? Är det så himla skoj?


Och Gunnar, varför får jag inget svar?
 
Sv: Nu räcker det.

Har du Gunnar på ignoreralistan:confused:? Han har ju redan svarat i olika inlägg, även om han inte använt just din svarsknapp:

Jag är hemskt ledsen om du nu är Narcissas häst och inte alls hon, tyvärr har hon ställt till det så att alla som registrerar sig på denna ip-adress och visar något som helst likartat beteende med henne stängs av

och

Att någon som verkar väldigt släkt med dig och dessutom har samma ip-nummer stängs av beror helt och hållet på dig.
 
Sv: Nu räcker det.

Nää, jag tror inte jag har någon på ignorerarlistan.. Men tack för ditt svar :D


Det enda jag reagerade på var att hon stängdes av för att hon var kusin med Narcissa, och tyckte det var hel mysko, men nu tror jag att jag förstår lite bättre!
 
Sv: Nu räcker det.

*kl*

Om man ska komma hit som ny användare så kanske man ska vara smartare än att ta nicket: Naricissas_kusin.... det bäddar ju bara för skit.

Sedan har Cissy själv skrivit i flera trådar under nicket Narcissas_kusin.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Står det "kom och gå som du vill, jag bryr mig inte" i min panna? Jag sitter här och tycker synd om mig själv :p och är förbannad...
Svar
10
· Visningar
3 035
Senast: Passion
·
Bukefalos Hej, Nyss försvann ett par av min ainlägg då jag hade länkat till bilder på två olika sadlar, likadant utseende men olika märkesnamn...
Svar
10
· Visningar
1 547
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Bukefalos Fick just en varning av en moderato dock förklarades inte varför jag fick denna varning vilket jag tycker är rätt dåligt. hur ska jag...
Svar
13
· Visningar
1 938
Senast: Gunnar
·
F
  • Låst
Bukefalos Detta var fjärde gången jag blev avstängd! Med det första användarnamnet förstår jag det men inte restrerande. Detta är patetiskt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 231
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp