Bukefalos 28 år!

Nu räcker det.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nu räcker det.

Vad spelar det för roll vilket forum det är? Man får väl ändå inte lov att skriva ut det här?
 
Sv: Nu räcker det.

Varför det? Bara att be Gunnar kolla IPn om du inte tror mig. Ganska lätt att se om det är en svensk eller engelsk ip.
 
Sv: Nu räcker det.

Hon har snart lyckats med det omöjliga. Att bli bannad från flashback!
 
Sv: Nu räcker det.

Det vet jag inget om men det tror jag inte.

Det är rätt svårt att bli bannad därifrån tror jag.
 
Sv: Nu räcker det.

Bellatrix Lestrange skrev:
Varför det? Bara att be Gunnar kolla IPn om du inte tror mig. Ganska lätt att se om det är en svensk eller engelsk ip.

Men Du! Om Du nu vill vara här ( vilket ingen kan hindra Dig, så länge du är OK iallafall),varför gå in här och leta upp just denna tråden?:confused:

Jag struntar i vad du har för IP, tycker det bara är lustigt att Du bryr Dig om denna tråd, den kan väl inte vara så rolig läsning för Dig eller din kusin eller vad det nu är??:smirk:
 
Sv: Nu räcker det.

Jag skrev bara en kommentar om att den här tråden fortfarande var vid liv och vips så var cirkusen igång igen. Suck.
 
Sv: Nu räcker det.

Knapplån.

Herregud folket, ge tjejen en chans! Hon har väl inte de bästa förutsättningarna för att bli väl mottagen här på buke, men kan ni inte ens försöka vara välkomnande?
 
Sv: Nu räcker det.

Ja, faktiskt. Inte för att jag kommer att ha tid att sitta på nätet så mkt men jag tittar in då och då.
 
Sv: Nu räcker det.

Prakas skrev:
Hon har snart lyckats med det omöjliga. Att bli bannad från flashback!

Det kan väl aldrig stämma? Allt är ju tillåtet där. De bannar i princip bara folk som inte anses tillföra något.
 
Sv: Nu räcker det.

ainasoja skrev:
Jag som är under 30 har till och med följt Falcon Crest när den gick första gången på TV :)

Det är jätteroligt att se den igen men nu tycker jag den är dålig, man kanske har höjt kraven på serier något sedan dess?

Då var du inte gammal.;) Den måste ju ha varit snudd på barnförbjuden på den tiden, med alla intriger och fasligheter som utspelade sig.:eek:
 
Sv: Nu räcker det.

Bellatrix Lestrange skrev:
Näpps. Cissy är inte här alls längre. Vad jag vet är hon på ett annat forum med lite högre tak.

Nu känner jag mig elak, men jag hoppas att det är mycket högt till taket i det forumet för det behövs i så fall.:angel:
 
Sv: Nu räcker det.

Boj skrev:
Då var du inte gammal.;) Den måste ju ha varit snudd på barnförbjuden på den tiden, med alla intriger och fasligheter som utspelade sig.:eek:

Jag var inte så gammal men jag fick titta på den med mamma och storasyster, när min lillasyster skulle födas vägrade mamma åka in på förlossningen innan hon sett klart Falcon Crest :D då var jag bara 7 år.

Jag har även fått titta på Dallas när den gick på den gamla goda tiden, jag kommer ihåg när vi bodde i ett hyreshus i Kiruna, när Dallas tog slut så la vi ( jag och storasyster ) oss med örat på golvet och lyssnade om grannen under också hade titta på Dallas, då var jag runt 5 år :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Står det "kom och gå som du vill, jag bryr mig inte" i min panna? Jag sitter här och tycker synd om mig själv :p och är förbannad...
Svar
10
· Visningar
3 020
Senast: Passion
·
Bukefalos Hej, Nyss försvann ett par av min ainlägg då jag hade länkat till bilder på två olika sadlar, likadant utseende men olika märkesnamn...
Svar
10
· Visningar
1 544
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Bukefalos Fick just en varning av en moderato dock förklarades inte varför jag fick denna varning vilket jag tycker är rätt dåligt. hur ska jag...
Svar
13
· Visningar
1 934
Senast: Gunnar
·
F
  • Låst
Bukefalos Detta var fjärde gången jag blev avstängd! Med det första användarnamnet förstår jag det men inte restrerande. Detta är patetiskt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 193
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp