"Barn är välkomna men ska hållas kopplade."
![]()
"Glöm inte att plocka upp efter ditt barn"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Barn är välkomna men ska hållas kopplade."
![]()
Åh vad roligt för er @Dentaku
Stort Grattis!!!! Och verkligen en jättefin klänning.
(Men vad ska Bentley och Rover ha på sig?!)
Det här med önskelista... Vad sjutton önskar man sig? Vi har bott ihop i tre år och har således köpt det mesta vi behöver. Vad önskar ni er?
Det här med önskelista... Vad sjutton önskar man sig? Vi har bott ihop i tre år och har således köpt det mesta vi behöver. Vad önskar ni er?
Pengar till bröllopsresan, vilket vi fick, så det var jätteuppskattat för oss!
Hahaha barn kopplade är ju klockrent!
Presenter vill vi önska oss bidrag till festen, men så kommer jag på en del saker, brödrost har vi en jag fått av min mamma hon fick när hon flyttade hemifrån på 70-talet! Riktigt fina knivar, presentkort på typ hemtex, ikea. Vi har bott ihop ett tag men prioriterar inte riktigt "krimskrams" så de kan ju va ett bra tillfälle och köpa lite sånt de e ju ändå mysigt.
Ingenting. Eftersom vi har allt och ska lösa detta på egen hand skulle det kännas oerhört märkligt.
Så var det för mig och maken också. Vi skrev att den present som skulle göra oss gladast var att gästerna kom på festen, men eftersom vi visste att de flesta ändå ville ge en present (vi kombinerade också firandet av våra jämna födelsedagar med bröllopsfesten) så skrev vi också en önskelista. Mycket på vår lista var kopplat till renovering av vårt hus och det känns fint att tänka på att så många av våra nära och kära bidragit till upprustningen av vårt hus.Tack för era svarVi har fått frågan från flera håll om vad vi önskar oss, "önskelistan kommer väl snart?" För vår del är presenter inte så viktigt, men jag inser att många av gästerna kommer köpa presenter oavsett... Så vi får försöka klura på det och så får de som undrar ta del av det.
Så var det för mig och maken också. Vi skrev att den present som skulle göra oss gladast var att gästerna kom på festen, men eftersom vi visste att de flesta ändå ville ge en present (vi kombinerade också firandet av våra jämna födelsedagar med bröllopsfesten) så skrev vi också en önskelista. Mycket på vår lista var kopplat till renovering av vårt hus och det känns fint att tänka på att så många av våra nära och kära bidragit till upprustningen av vårt hus.
Vi skrev inget i inbjudningarna, men på hemsidan där vi hade information och foton från vår vigsel och bröllopsresa, vägbeskrivning till festlokalen mm.Vi hade inte en tanke på presenter när vi gjorde inbjudningarna så det står ingenting om detTycker er lösning var bra
Däremot kan vi inte kopiera den rakt av då vi inte äger huset vi bor i, haha
![]()
Fick hämta vigselringen idag. Nu ligger den säkert till september. Hur skall jag låta bli att pröva den femtioelva gånger per dag????? Och tror jag drabbades av lite kalla fötter idag när vi testade att ringen var rätt storlek. ÄR detta verkligen min drömring? Snygg är den som tur är
AHHHHHHHHH! Vigselring har jag förträngt. Vi måste skaffa vigselringar. Fan.
+1 på den!![]()
Min partner och jag har inga. Det verkar vara helt frivilligt.Måste man? Tänkte strunta i det också faktiskt.
Måste man? Tänkte strunta i det också faktiskt.
Jag vet inte hur jag ska göra med mitt efternamn, bahalla eller byta till sambons. Barnen har samma som honom.