@Emtherlia Jag beställde en "kinaklänning" den kostade strax över 2.000kr. Jag googlade massor och tyckte att de som varit missnöjda är de som specialbeställt storlek med egna mått. Svårt å säga vem som gjort fel då. Jag mätte och hade väl inte direkt på cm måtten efter tabellen och beställde den "minsta" storleken som passade bröst och höfterna, har ju knyt i ryggen så midjemåttet får jag väl träna mindre 
Den är helt perfekt! Den sitter hur bra som helst och är välsydd.
@Bexzor Det är gästens kostnad under festen. Det är olika från arrangör vad som ingår men det ska ju förutom det gästen äter och dricker även täcka personal, blommor osv om det inte ingår i hyran.
Kostnaden för ett bröllop alltså t.ex. på en herrgård blir en fast hyra för herrgården sen per person.
Sen väljer ju vissa att gästen själv betalar den/delar av kostnaden istället för att köpa presenter.
Den är helt perfekt! Den sitter hur bra som helst och är välsydd.
@Bexzor Det är gästens kostnad under festen. Det är olika från arrangör vad som ingår men det ska ju förutom det gästen äter och dricker även täcka personal, blommor osv om det inte ingår i hyran.
Kostnaden för ett bröllop alltså t.ex. på en herrgård blir en fast hyra för herrgården sen per person.
Sen väljer ju vissa att gästen själv betalar den/delar av kostnaden istället för att köpa presenter.