Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men varför satte du inte ett tidigare datum då? Många människor - nästan alla jag känner inklusive jag själv - gör vanemässigt allting i sista stund, även svarar på inbjudningar.Lite gnäll. Bjudit 120 gäster. Osa är 7.6 och hittills har 35 anmält att de kommer, två kanske (de bad om att få återkomma under sommaren vilket är ok) och tre har tackat nej. Men resten då???? Jättefrustrerande
Lite gnäll. Bjudit 120 gäster. Osa är 7.6 och hittills har 35 anmält att de kommer, två kanske (de bad om att få återkomma under sommaren vilket är ok) och tre har tackat nej. Men resten då???? Jättefrustrerande
Men varför satte du inte ett tidigare datum då? Många människor - nästan alla jag känner inklusive jag själv - gör vanemässigt allting i sista stund, även svarar på inbjudningar.
Vi har tre veckors osa tid och gifter oss i september så ser ingen vits att ha tidigare datum. Dessutom kommer de folk från hela världen (de har tackar ja som måste flyga 35 timmar. De som har 10 bilresa är tysta)
Det förstår jag att du inte gör. Men du är ändå otålig.Vi har tre veckors osa tid och gifter oss i september så ser ingen vits att ha tidigare datum. Dessutom kommer de folk från hela världen (de har tackar ja som måste flyga 35 timmar. De som har 10 bilresa är tysta)
Vi körde mingelmat till förrätten, det funkade jättebra och var supertrevligtVi kommer ju ha en mottagning med kaffe och tårta efter vigseln i församlingshemmet vid yrkan. Jag funderar på hur lokalen ska dekoreras? Bröllopet är 12/9 så jag har en tanke att folk även kan mingla utanför om vädret är fint-låter det kanske rörigt? Jag har haft nån form av inre bild av folk som går runt och mingar med varandra och äter tårta typ stående, men det är kanske helt vansinnigt? Samtidigt känns det lite konstigt att göra en hel sittning för att äta tårta-men det är kanske mer rimligt?
@Flixon Tja jag vet inte. Tårta är ju enkel mat att äta eftersom det bara kräver ett bestick.
Vi kommer ju ha en mottagning med kaffe och tårta efter vigseln i församlingshemmet vid yrkan. Jag funderar på hur lokalen ska dekoreras? Bröllopet är 12/9 så jag har en tanke att folk även kan mingla utanför om vädret är fint-låter det kanske rörigt? Jag har haft nån form av inre bild av folk som går runt och mingar med varandra och äter tårta typ stående, men det är kanske helt vansinnigt? Samtidigt känns det lite konstigt att göra en hel sittning för att äta tårta-men det är kanske mer rimligt?
Skulle väl blivit ännu mera gråhårig då om de varit längre osa. Nu fick de flesta sina kort i början på maj (så närmare 4 veckor) dock lagar vi all mat själv och kommer beställa köttet, som skall göras 8 veckor innan@vinkelina Måtte det verkligen bli en bra dag också med sol! Vilket tidigt osa-datum ni lagt? Eller är det vi som är sena anske, har 1/8 som senaste dag... Vi skickade ut inbjudningarna i mars och hittills har ca hälften osat
.
Angående inbjudningar, så undrar jag vad skaparen bakom den här designen tänkte?! Och vem väljer att skicka den här typen av kort (eller väljer den typen av kort till någon annan)? Jag antar att det finns någon "höhö-ig" humor i det hela som jag missar, men det känns som en himla negativ och tråkig bild att sprida kring sitt bröllop. Typ; vi gifter oss men det är bara för att jag är den elaka bruden som drömmer om ett bröllop och därför har jag tvingat brudgummen fram till altaret...
http://www.optimalprint.se/redigera...jAyEvhWC3bl8ozdyMzoZS6SeIT9oV4Rz0P3BEg+page:1