JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Någon som har mer koll på de nya reglerna i TR mer än mig
Har hört nå´t om bla ändrade kvalregler??
/Tiller
Sv: Nya regler i TR
2009 års TR ligger ute, gå in på
www.ridsport.se så hittar du det där
Sv: Nya regler i TR
Tack!
10101010
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
2
3
Hundhälsa
Helt sjukt hur fega dom är. När andra länders kennelklubbar går åt allt hårdare känns det nästan som att SKK går åt motsatt håll.
Tänker...
3
4
5
Hundhälsa
Jag var hos vet i dag för att ge vår lille kryptokide cockerkille ettårsvaccinstionen, och tog då upp frågan om ev kastrering alt...
2
3
Tjatter
Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52
53
54
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Vallning igår för instruktör, Lilla M i fokus då jag funderar på att göra ett HWT med henne. Hon gick faktiskt väldigt trevligt och hon...
Bulldoozer
2 minuter sedan
Svar: 1 300
Visningar: 78 758
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Jag brukar inte lämna i fyra timmar förrän jag är säker på att de kan hålla sig ordentligt. Även om de är rumsrena så kan de behöva gå...
Bulldoozer
17 minuter sedan
Svar: 922
Visningar: 66 246
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag tror jag har kommit på en möjlig teori om vad det kan vara.
När jag glömt sopa utanför lådan blir det oftare bajs på golvet, än om...
sthu
Idag kl 05:15
Svar: 1 146
Visningar: 60 540
Katt
Stärka 3 åring
Träning Idag ska vi träffa veterinär! Får se vad som sägs och syns. Han har slutat dra till sig frambenen när man lyfter. Men min magkänsla...
Hippocampus
1 minut sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Ja ta sig av var ett projekt. Sen skulle ju hästen göras iordning efteråt, av med alla grejer (benskydden var värst!) och ut i hagen. Ta...
MiniLi
56 minuter sedan
Svar: 1 367
Visningar: 106 691
Grenar