Nyfiken på vad du/vi andra pysslar med? LXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag borde plugga o ladda för utbildning fre-sön. Har förberett mig i månader, man blir bedömd hela tiden och måste leverera.. men blev natten till idag jäkligt sjuk. Nu däckad i feber och halsont :banghead::arghh:
Krya på dig!
empty.gif
 
Kan vi byta bebis nån dag kanske? :angel:Jag lagar o lagar o det enda ongen äter är Hipps spaghetti o köttfärssås på burk. Sempers variant har nog också slunkit ner.. men det måste vara motsvarande pasta o köttfärssås. Möjligen kan en stuvad makaron smita igenom köttfärskontrollen.. :nailbiting:

:rofl:
Efter dottern som ratade allt och fortfarande är väldigt svår med mat är det här verkligen lyx och jag tycker faktiskt det är roligt! (Laga mat är ju döden annars :wtf::D)
 
Mina sömnproblem blir bara värre. Nu har jag vaknat 03.30 flera nätter och inte kunnat somna om pga av smärtor. Sen halvsover jag i soffan resten av dagen.
 
Hämtat ut två paket, sovrumstapeten och så dalahästtyger åt företaget. In på loppisen en vända också, kom ut med ytterligare 6 julgransprydnader :cautious: samt en matta. Jag har alltså redan typ 3 banankartonger med julpynt, till största delen är det till julgranen :o:grin:
 
Dåliga dagen fortsätter.
Kass mage, blir eventuellt ingen hundträning ikväll.
Bästa vännens häst är sjuk/skadad.
Dålig stämning mellan mig och maken.

:down::down::down:
 
Allt går fel idag :wtf: Stressade till söder för att gå på behandling, kommer dit och då har det blivit ngt strul med tjejen innan och de är asmkt försenade. Jag kan inte vänta så vi får boka om tiden till fredag. Har alltså stressat dit helt i onödan :banghead: Hade jag inte varit nöjd med behandlaren hade jag aldrig gått dit igen... var inte jätteglad... :cautious:

Sen ringder en snubbe och skäller på mig för att jag lovat ett gage till en DJ utan att reka m honom. Jag har alltså skrivit till DJ n att vi brukar köra summa xxxx men att hen ska återkoppla och cleara detta med x som är ansvarig för cashen. Detta har alltså djn inte gjort utan mailar du dagen innan typ: "tja Törnis sa xxxx ses imorn".

:banghead::banghead:

Nu ska jag stressa hem och byta om inför ett event ikväll som jag absolut inte känner ngn lust att gå på...

:banghead:
 
Köpte en behöver-inte-strykas-blus och har haft den hela dan. Väldigt bekväm men ser inte alls sådär snyggt design-skrynklig ut som i affären. På mig är den bara skrynklig. Ska blöta ned den och hänga upp tork i duschen sen för att se om den blir snyggare av det.
 
Han har haft så många läkare och varje har sagt att nu ska vi reda ut det här och hålla koll men sen är de som bortblåsta. Problemet är antagligen att det hela tiden är "akut". Kunde man vänta ett par veckor så skulle man nog kunna ha en läkare. Nu ringde de och så att han ska åka till akuten, lämna nya prover och få vätska om det behövs. Tänk om de istället hade gjort som det var sagt, kollat proverna och sen bett honom kommit till mottagningen och få dropp där.

Men va tusan alltså :mad::banghead:
 
Kunde inte sova inatt. Så låg och nätshoppade till kl 3, letade resor/hotell, jobbade etc.

Kl 8 var det dags för konferens i grannstaden. Underbart värdshus med härlig frukost, lunch och eftermiddagsfika.
Nu hemma med Vovvi innan jag släpar mig ner till stallet.
Nu jäklar ska vi ta tag i Levad-träningen igen. Är på hugget efter Jerez!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det finns redan en tråd för diskussioner om kriget i Ukraina (den tråden hittas här). Men för att den ska få fortsätta ha sitt syfte...
14 15 16
Svar
315
· Visningar
40 411
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Vi fortsätter stödja Lyan. Den gammla hittar ni här: https://www.bukefalos.se/threads/lyans-nya-trad.1435426/page-100#post-18776246
13 14 15
Svar
292
· Visningar
29 256
Senast: Lyan
·
  • Låst
Övr. Hund Startar här, den förra finns på https://www.bukefalos.se/threads/hunduppdateringstraden-del-19.1469093/page-100#post-18780100
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
151 861
Senast: lillebill
·
  • Låst
Relationer :devil: Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
113 200
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp