Nyttiga och GODA pannkakor?

Det här har blivit en succé. Äter dem tillsammans med lite vaniljkvarg. Tänkte jag skulle lagt upp en bild men jag lyckades göra sönder ungefär alla i vändningen idag fast jag tidigare varit ganska bra på det...

Tack snälla för tips :bow:

Så roligt att du tycker om dem!
 
Lite beror ju också på hur mycket fett (smör, olja...) man steker dem i. Kan man dra ner på stekfettet rejält så blir det stor skillnad i kaloriinnehåll. Jag lägger aldrig i nån hel smörklick utan har lite smör på en tuss hushållspapper och drar snabbt över den heta stekpannan. Och jag har inte smör i smeten, som jag vet många har.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 331
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 138
Senast: alazzi
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 548
Senast: TinyWiny
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 860
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp