J
jumanji
Har antagligen varit uppe på tapeten förrut, men vad gör man när det alltid bara är samma personer som drar runt verksamheterna i klubben.
Det hjälper ju inte att man påpekar, hur många mötet man än annonserar ut på hemsidan så är det ändå bara knappt en handfull som anmäler sig och det är alltid samma personer.
Ofta har jag lust att gå ur klubben och skita i allt ihop,
. Hur många gånger man än talar om att om vi ska kunna ha några tävlingar i klubben så måste ALLA hjälpa till, men var är ALLA inte närvarande på möten iallafall, men tävla ska de 
Det verkar som att folk tror att en inbjudan till ett möte inte gäller dom, men vem tror dom att man menar då, om man vänder sig till tex hoppryttarna inom klubben och talar om att det inte bara gäller de som tävlar utan alla som är hoppintresserade så måste man väl känna sig kallad även om man "bara" är skjutsande förälder eller??
Ja nu fick jag spy lite galla iallafall
jumanji
Det hjälper ju inte att man påpekar, hur många mötet man än annonserar ut på hemsidan så är det ändå bara knappt en handfull som anmäler sig och det är alltid samma personer.
Ofta har jag lust att gå ur klubben och skita i allt ihop,
Det verkar som att folk tror att en inbjudan till ett möte inte gäller dom, men vem tror dom att man menar då, om man vänder sig till tex hoppryttarna inom klubben och talar om att det inte bara gäller de som tävlar utan alla som är hoppintresserade så måste man väl känna sig kallad även om man "bara" är skjutsande förälder eller??
Ja nu fick jag spy lite galla iallafall
jumanji