Öppet förhållande?

Sv: Öppet förhållande?

Men men men... är det inte OTROHET att fantisera om fosterlandet när jag idkar älskog med min karl? :nailbiting:

Det borde det absolut vara, tycker jag. Det äldre rådet handlar väl dessutom om att tänka på fosterlandet och drottningen. Är inte det otrohet, så vet då inte jag.
 
Sv: Öppet förhållande?

Då är jag kvinna när jag är singel, för då kan jag gå utan sex.. meeen jag är definitivt ingen kvinna när jag är i ett förhållande, 1, 2 eller 3 ggr om dagen?! Hmm undra om jag ska berätta för han jag träffat att han dejtar en man? :sneaky:

Nej, nej! Det är "don't ask, don't tell-principen" som gäller förstår du väl? :cautious:
 
Sv: Öppet förhållande?

Då är jag kvinna när jag är singel, för då kan jag gå utan sex.. meeen jag är definitivt ingen kvinna när jag är i ett förhållande, 1, 2 eller 3 ggr om dagen?! Hmm undra om jag ska berätta för han jag träffat att han dejtar en man? :sneaky:

Du kan nog (kanske) komma undan så länge du enbart bär kjol/klänning och står vid spisen när ni inte har sex. OBS! Inget sex vid spisen, då blir det alldeles för kinky! :nailbiting:
 
Sv: Öppet förhållande?

Det borde det absolut vara, tycker jag. Det äldre rådet handlar väl dessutom om att tänka på fosterlandet och drottningen. Är inte det otrohet, så vet då inte jag.

Fast om man (som kvinna) tänker på drottningen kan nog vara ok för mannen, en vanlig manlig fantasi är ju att ha sex med två kvinnor samtidigt. Fast övrig tid är naturligtvis fantasifri och ägnas åt att sköta hushållet.
 
Sv: Öppet förhållande?

Aj aj aj. Dubbla bud här. Hur ska jag göra? Jag vill ju inte råka vara otrogen.

Vad tycker ni om att fokusera tankarna på kudden som jag biter i för att uthärda? Otrohet/inte otrohet? Om vi säger att jag har ett neutralt örngott på, i dova färger och diskret mönster? :cautious:
 
Sv: Öppet förhållande?

Hu, det där låter lite för kinky för mig! Vill inte att min kille ska vara otrogen heller, även om det är med självaste drottningen.
 
Sv: Öppet förhållande?

Du kan nog (kanske) komma undan så länge du enbart bär kjol/klänning och står vid spisen när ni inte har sex. OBS! Inget sex vid spisen, då blir det alldeles för kinky! :nailbiting:


Jag får införskaffa kjolar/klänningar förstår jag :cautious:
Och börja laga mat, han lagar ju alltid mat..jag fååår inte. Känner att det är rätt kört för mig :banghead:
 
Sv: Öppet förhållande?

Vågar ju knappt fråga, men jag antar att aktiviteter på egen med tex *host*batteridrivna hjälpmedel*host* inte är aktuellt?
 
Sv: Öppet förhållande?

:o *skäms för att jag ens tänkte tanken på att fråga om det var aktuellt*

Får innerligt hoppas att han läser det här, tänk vad han ska tänka om mig då! :crazy:
 
Sv: Öppet förhållande?

Fast om din givetvis manlige partner gillar lite smärta, är det ju lika givetvis otrohet att bita i kudden.

Tänk, det här är första gången någonsin jag diskuterar "gränserna för otrohet", och så visar det sig så här komplicerat.
 
Sv: Öppet förhållande?

Då är jag kvinna när jag är singel, för då kan jag gå utan sex.. meeen jag är definitivt ingen kvinna när jag är i ett förhållande, 1, 2 eller 3 ggr om dagen?! Hmm undra om jag ska berätta för han jag träffat att han dejtar en man? :sneaky:

Japp.

Det finns en andledning till att mina vänner i ungdomsåren sa att jag var en "riktig karl" :D
 
Sv: Öppet förhållande?

Åh nej. Hur ska jag då göra för att fly mentalt när jag blir våldta... eh jag menar idkar älskog?

Klart att det är komplicerat. Trodde du att folk bara gjorde lite som de kände för? Hur skulle det se ut tycker du? Du behöver inte fundera, jag kan svara: Pervers anarki! Det är vad som skulle bryta ut. Orgier, tidelag, bomber och granater och döda kattungar. :cry:
 
Sv: Öppet förhållande?

Det är vad mina vänner i kyrkan säger.
533.gif
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 399
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
773
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 976
Senast: Mabuse
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 733
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp