Bukefalos 28 år!

Olika analysföretag

L

Love_Maya

Hejhej

Hade en tråd innan på vart man kan göra en höanalys. Jag har för mig att det var billigare på vissa företag (analycen var dyrast). Varför är det de? Gör de andra företagen fel eller? :angel: Vill i alla fall ha länkar till andra "höanalysföretag", inte till analycen.

Kram
 
Sv: Olika analysföretag

Jag har för mig att det var billigare på vissa företag (analycen var dyrast). Varför är det de? Gör de andra företagen fel eller?

Vi använder analycen, jag tror inte att det skiljer i kvalitet på analysen. Det jag uppskattar med analycen är att svaret kommer så snabbt, oftast redan dagen efter att vi skickat in provet. Hur snabba är andra företag?
 
Sv: Olika analysföretag

Oj, va snabbt! Ja, det skulle jag nog vilja veta, vill inte att det ska ta mer än 1 vecka.. Någon som vet några andra analysföretag och hur snabbt man får tillbaka svaret?

Kram
 
Sv: Olika analysföretag

Har bara kört Analycen och Hjortens. Det sistnämnda är billigare men tar god tid på sig att lämna svar.
 
Sv: Olika analysföretag

Okej, har skickat efter emballage från analycen nu. Hur långt tid brukar det ta innan emballaget kommer?

Kram
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur överlever en företagare innan företaget börjar gå med vinst? Blir de försörjda av en partner? Eller jobbar de heltid och kör...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
9 253
Senast: Wille
·
Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
466
Senast: Smoothi
·
Skola & Jobb Jag har strösökt några andra tjänster mest pga. tristess på mitt jobb. Men hur ska man kunna bestämma sig? Där jag jobbar nu är ett...
2
Svar
39
· Visningar
2 487
Senast: Mois
·
Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 758

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp