Om man får drömma lite .. 😊

Leva på...gå i pension och kunna unna sig.

Jag tycker 1 miljon är jättemycket pengar. Iaf för mig, tänk att spara ihop det.
 
1 miljon är ju jättemycket pengar, tycker jag. Jag skulle ge bort 250000:- var till mina två syskon. Sen skulle jag köpa en till hund och en ny kamera. Resten skulle jag nog bara använda vid behov. Vet inte vad jag skulle göra med alla pengar.
 
Betalat av billån, gått mindre minus på mitt CSN, köpt ett litet hus alternativt varit mer flexibel kring vilken hyra jag skulle kunna betala.

Ska jag bara tänka nöjesgrejer hade jag köpt garn och nån resa😍
 
Tagit in hantverkare för att bryta upp golven och byta golvbalkar samt fixa nya golv med golvvärme och allt sånt.

Betalat av mitt lån hos CSN.

Lagt en del pengar på bilarna och sen sparat resten om det fanns nått kvar.
 
1 miljon är ju jättemycket pengar, tycker jag. Jag skulle ge bort 250000:- var till mina två syskon. Sen skulle jag köpa en till hund och en ny kamera. Resten skulle jag nog bara använda vid behov. Vet inte vad jag skulle göra med alla pengar.
Ja där är en sak jag hade köpt, en hund och utbildat den till att vara servicehund. För det krävs en massa pengar.
 
Lägga om golvet i lägenheten och unna mig att köpa in de möbler jag vill ha men som jag just nu inte anser mig ha råd med.

Sen skulle jag bjuda med mamma på en resa. Det som eventuellt blir över därefter används till att betala ner lån.
 
Betalat av huslånet, installerat solceller och köpt en elbil. Tror pengarna skulle vara slut där men skulle renovera huset om det räcker till det.
 
Skalat tillbaka ett projekt som behöver skalas ner på grund av omvärldsutvecklingen. Eller finansierat en privat hyposensibilisering för att eventuellt bli av med min hästallergi, och köpt choklad för resten.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 354
Senast: sthu
·
Hemmet Vi tänkte ha den här tapeten i hallen + ljusgul färg på en stor vägg i samma hall. Bilden är väldigt missvisande mot tapetens egentliga...
Svar
8
· Visningar
663
Kropp & Själ Jag har så mycket tankar, drömmar och idéer. Känns nästan lite jäktigt stundtals att hinna med att göra dessa till verklighet. Men nu...
Svar
0
· Visningar
496
Småbarn Såg ett inlägg på Instagram som sedan blev en efterföljande diskussionen IRL. Jag känner att jag nästan gått vilse i mitt eget huvud...
Svar
6
· Visningar
847
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp