Om man får drömma lite .. 😊

Hade jag hittat ett torp i området jag vill bo för häften hade jag köpt det och för resten hade jag stoppat det i fack där det behövs. Och en bättre kamera med fler objektiv + en kurs så jag kan få personlig hjälp att lära mig på nytt.
 
Samma renoveringar som jag planerat på och kring huset fast över en mycket kortare horisont. Tänk, då hade det varit helt klart allting om ett år :laugh: skulle nog räcka till en ny mtb också!
 
Jag hade betalt av billånet, öronmärk en del av pengarna till framtida hästköp och resten hade gått till mitt långsiktiga sparande (tänk pension)
 
Mitt tråkiga svar är att jag skulle leva på dem. En miljon är inte mycket nuförtiden.
Skulle nog spara så mycket som möjligt och ta ut en viss summa per månad att leva på. Kanske sätta undan lite i fondsparande.
Eftersom jag har bostadstillägg så skulle jag bli av med det (med rätta) och skulle ta av miljonen till hyran varje månad.
 
Renoverat köket, ena badrummet, hallen och två sovrum. Tagit in hantverkare för allt.
Resten av pengarna hade jag rest för.
 
Satt in på Lysa så det, förhoppningsvis, vuxit och blivit mer pengar

Sen hade jag velat bjuda min familj på nån resa också. Jag hade nog även gett min mamma och bror lite med
Dom andra har så dom klarar sig!
 
Haha, jag hade köpt häst! Nästan förvånad att inte alla svaren säger det ;)

Men jo, det hade jag gjort samt bytt till dragbil och köpt hästtransport.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 322
Senast: sthu
·
Hemmet Vi tänkte ha den här tapeten i hallen + ljusgul färg på en stor vägg i samma hall. Bilden är väldigt missvisande mot tapetens egentliga...
Svar
8
· Visningar
656
Kropp & Själ Jag har så mycket tankar, drömmar och idéer. Känns nästan lite jäktigt stundtals att hinna med att göra dessa till verklighet. Men nu...
Svar
0
· Visningar
488
  • Omröstning
Tjatter Ikväll hålls Nobelfesten. De studenter som vann i lotteriet 2022 till att få köpa parbiljetter till Nobelfesten fick betala 8190 kronor...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
9 122
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp