Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har sett Crosby göra OT-mål i Vancouver (iochförsig NHL och mitt älskade Pittsburgh istället för Golden goal i OS) men jag unnar verkligen Kanada guld i år så att jag kan se honom fira ordentligt igen. Deras powerplay-uppställning är ju bisarrt bra, som en unlimited fantasy League.Ingen bra dag för Sverige idag. Om Tre Kronor kvalificerar sig till kvarten är nog det bästa vi kan hoppas på. Sedan får vi hoppas på damkronorna i kvarten.
Jag har sett Crosby göra OT-mål i Vancouver (iochförsig NHL och mitt älskade Pittsburgh istället för Golden goal i OS) men jag unnar verkligen Kanada guld i år så att jag kan se honom fira ordentligt igen. Deras powerplay-uppställning är ju bisarrt bra, som en unlimited fantasy League.
Och så blev detHoppas på Svahn - Ebba - Frida - Jonna
Norges var väntat, förutom att Weng kör sista vilket hon ju vägrat innan.
Kristin Austgulen Fosnæs - Astrid Øyre Slind - Karoline Simpson-Larsen - Heidi Weng
Hoppas alla har ok skidor imorgon, tycker det är plågsamt att se när nåt lag är helt bortvallat.
Den gången Johaug körde var det ju för att Weng vägradeDet är nog helt enkelt så att ingen annan vill/vågar. Weng är erfaren och kommer inte knäckas mentalt av att veta att hon måste tampas med Jonna. Fosnaes hade det nog lite jobbigt efter VM förra året så hon är nog inte så peppad på att upprepa det.
De har inte haft nån självklar på sista sträckan sen Björgen la av. De satte ju t.o.m. Therese Johaug där en gång i förhoppningen att hon skulle kunna knäcka Stina innan upploppet. Men efter det vägrade Therese den positionen.
De behöver en riktigt bra sprinter som även klarar av distans.
Slind och Drivenes!Skistad åker hem. Som jag misstänkte så åker hon inte teamsprinten. Undrar vilka två Norge tar ut?
Kan inget om hockey men vad har Leksand gjort dig?Det enda som skulle kunna få mig att hålla på USA i en hockeyfinal vore om de skulle råka möta Leksand, men så illa tror jag inte att det kommer gå.
Leksand är den Stora Satan i Söder.Kan inget om hockey men vad har Leksand gjort dig?![]()
Ja riktig dåligt att sånt förekommer på den här nivån!Så himla tråkigt tjafs i curlingen.
Mix, dam och herr är det i OS. Så tre olika turneringar.Hur många olika curlinggrenar finns egentligen? Trodde det var klart. Vad skiljer dem åt? Är ju alltid precis likadant.