Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är helt sjukt.Men vad är det dom håller på med i curlingen egentligen?!
Ja, men det lät som att domarna inte får kolla i efterhand utan måste se det direkt. Men denna ordväxling är ju så låg nivå.Det är helt sjukt.
Men fattar inte, det måste ju finnas kamerabilder från det hållet också??
Heja Mikhail Shaidorov! Älskar en underdog av episka proportioner.
Jag också! Mycket dramatisk upplösning, men Shaidorov en mycket värdig guldmedaljör.
Ja jag är inte alls lika sugen på att titta på curling nu.Helt galen curling i år! Dels alla konstiga händelser med strömavbrott, domare som avslutar match och alla otroliga o osannolika slag...och sen herrarnas match igår. Med Kanadas attityd. Aldrig varit med om maken! Hade svårt att somna igår efter att ha tittat. Det var ju tydligt att flera kanadensare som fuskade. Alla fortsatte dock inte efter att Oskar kontaktat domaren om det efter omgång 2.
Jag hoppas att förbundet och domarna tar tag i detta. Det är en stor skam annars.
Är orimligt glad över Malinins gigantiska fall, efter hans kommentarer om att man blir favoriserad och får bättre poäng om man är gay är han på min shitlist.
Hoppades på Kagiyama för unnade honom guldet, men silver är inte tokigt!
Jag med! OS höjdpunkt tycker jagJag är bänkad för längdstafetten! Sen ska jag ge mig ut i solen och springa och kolla skidskyttet i efterhand.
Jag såg till att springa innan så att jag kan följa allt live.Jag är bänkad för längdstafetten! Sen ska jag ge mig ut i solen och springa och kolla skidskyttet i efterhand.
Det var för kallt för mig. Tror att det har värmt upp bra efter.Jag såg till att springa innan så att jag kan följa allt live.