Bukefalos 28 år!

OS Tokyo 2020 / 2021

Jag tittar också i efterhand nu, med engelska kommentatorer.
(Iofs helt okej.)

Tydligen hade någon på Discoverys fb-sida haft samma problem med handbollen. Endast Eurosport med engelska kommentatorer. När Discovery svarade på hans meddelande några timmar senare och bad honom prova igen för att "Det ska vara sändningen från Kanal 5 med svenska kommentatorer som ligger uppe?", så hade de bytt ut sändningen från Eurosport till Kanal 5 😂 🙄

Så jag skrev samma sak till dem, vem vet, de kanske byter ut den till sändningen från Kanal 9 nu när man klagat 🤷‍♀️

Fast sen var det väl bara ca halva dressyren som gick på tv med svenska kommentatoter ändå. Av gårdagens dressyr alltså.
 
525FB94C-2EED-4888-A426-435F66F1E72D.jpeg


Haha, du kan va "fallit bort".

Jaja, de engelska kommentatorerna är faktiskt riktigt bra, så jag klagar inte :D
 
Har någon eurosportkanal som visar massvis av repriser och så. Såg lite skateboard. Måttligt impad :cautious: Är därför tillbaka på gymnastik nu, där kan vi snacka sport som jag förstår att är en OS-sport! Längtar dock fortfarande efter klättring...
 
M h till klädfadäserna. Vilka grenar tävlar i egna kläder?

Känner sympati med dem som störs av att kläderna inte är perfekta för aktuell gren.
 
Har någon eurosportkanal som visar massvis av repriser och så. Såg lite skateboard. Måttligt impad :cautious: Är därför tillbaka på gymnastik nu, där kan vi snacka sport som jag förstår att är en OS-sport! Längtar dock fortfarande efter klättring...
Såg också lite skateboard och kommentatorerna lät wow över allt och jag var bara "jaha".

Jag längtar efter friidrotten!
 
Har någon eurosportkanal som visar massvis av repriser och så. Såg lite skateboard. Måttligt impad :cautious: Är därför tillbaka på gymnastik nu, där kan vi snacka sport som jag förstår att är en OS-sport! Längtar dock fortfarande efter klättring...

Min reaktion var likadan på skateboarden. Liksom "Är det HÄR världens bästa skatare?". Skittrist att titta på!
 
Har någon eurosportkanal som visar massvis av repriser och så. Såg lite skateboard. Måttligt impad :cautious: Är därför tillbaka på gymnastik nu, där kan vi snacka sport som jag förstår att är en OS-sport! Längtar dock fortfarande efter klättring...
Jag kände lite samma sak när jag tittade på skateboarden men vet att jag kände samma sak när jag tittade på snow board i X-games. 🙈

Älskar gymnastiken. Det är en av mina favoritgrenar. 😍
 
Suck kommer behöva köpa discovery+ Ska ut på landet och där är det min pappa som är sportstokig och ockuperar tv. Vem var det som att man kan få en gratismånad på discovery+ ? Jag hade dem för vinter OS och de var så usla att jag fick pengarna tillbaka eftersom det aldrig fungerade
 
Suck kommer behöva köpa discovery+ Ska ut på landet och där är det min pappa som är sportstokig och ockuperar tv. Vem var det som att man kan få en gratismånad på discovery+ ? Jag hade dem för vinter OS och de var så usla att jag fick pengarna tillbaka eftersom det aldrig fungerade
Det finns en artikel på DN idag om problemen som Discovery+ har haft hittills.
 
Suck kommer behöva köpa discovery+ Ska ut på landet och där är det min pappa som är sportstokig och ockuperar tv. Vem var det som att man kan få en gratismånad på discovery+ ? Jag hade dem för vinter OS och de var så usla att jag fick pengarna tillbaka eftersom det aldrig fungerade
Man brukar kunna ta en prova på-period om man inte haft det tidigare men det tvivlar jag på funkar för OS, då skulle ju alla ta det bara över OS. Men det räcker med det som kostar 129:- och är ju bara att avsluta direkt efteråt.
 
Det finns en artikel på DN idag om problemen som Discovery+ har haft hittills.

De var hopplösa under vinter os, jag satt i deras chatt oavbrutet och fick det aldrig att funka. Problemet nu är att jag kommer behöva använda min platta så inga fulströmmar.

Har man betalat de summor jag antar att de har betalat för rättigheterna, i hopp om att fler ska prenumerera, så gör alla problem inte direkt att folk kommer vilja fortsätta.
 
Discovery+ är apdåligt. Appen funkar minst sagt sådär på min Smart-TV, jag får streama via datorn och chromecasten istället.
Jag kör mobilen och chromecast till TVn. Men appen är ju helt värdelös på mobilen också. Skulle kolla simningen inatt och lyckades inte få svenska kommentatorer och det är ju rätt kul att ha när det finns svenska medaljhopp med. Anade att jag kanske behövde starta en annan sändning för att få det, så till slut hittade jag simning med svenska kommentatorer under en sändning som hette handboll.
 
SVT har väl helt enkelt inte de ekonomiska musklerna som Discovery och de andra stora mediebolagen har. Tyvärr. SVT är mycket bättre på att sända OS.
Nej, jag vet. Men det är så frustrerande när de sänder så mycket skitprogram som jag tyckte att man förr mest såg på reklamkanalerna. Men jag har ju absolut noll koll på skillnaden i kostnad på OS jämfört med femtioelva skräpprogram.
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
506
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
809
Senast: Rosett
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 861
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 135
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp