OS Tokyo 2020 / 2021

Det ser rätt töntigt ut tycker jag. Men det verkar rätt populärt i en del sporter.
Jo... När några andra deltagare dök upp så tänkte jag "Åh, så fina kläder!", för det var så tjusiga färger och massor av glitter, men då hade de rimliga urringningar och inte någon tanke om att få det att se ut som annat heller.
 
Nån som har en länk till dagens startlista i dressyr med starttider för alla ekipage? Jag ska streama nu i efterhand men har inte tid att titta på hela sändningen men vill se de intressantaste. Jag har letat massor på nätet men hittar bara massa resultatlistor.
 
Jag ligger lite efter och tittar på en fransk ryttare nu. Sa den kvinnliga brittiska kommentatorn verkligen crash hat istället för helmet? 🤣 Jag vet inte varför med jag skrattar hysteriskt! Crash hat! Aldrig hört det innan.
 
Jag ligger lite efter och tittar på en fransk ryttare nu. Sa den kvinnliga brittiska kommentatorn verkligen crash hat istället för helmet? 🤣 Jag vet inte varför med jag skrattar hysteriskt! Crash hat! Aldrig hört det innan.
Hon är fälttävlansryttare så kanske kommer därifrån :D
 
Även de kvinnliga gymnasternas dräkter är skurna mycket högre än de brukade vara. Antar att det är för att ge illusion av längre ben
 
Det finns en knapp med en ljudsymbol och klickar man på den får man alternativen Ambiance (bakgrundsljud) och English. Jag gissar att det är en teknisk miss då dressyren har svenska kommentatorer när den är som huvudsändning men inte som eftersändning eller icke-huvudsändning.

Tack får kolla in detta sen!
 
Man kan få engelska kommentatorer. Svenska verkar bara finnas om man ser det som kallas huvudsändning. Väldigt korkat!
Märkligt att de inte kan låta en välja svenska om man kollar i efterhand. Kollade nattens simning i efterhand och tyckte det var konstigt att de inte hade svenska kommentatorer men då var det alltså för att jag kollade i efterhand.
 
Märkligt att de inte kan låta en välja svenska om man kollar i efterhand. Kollade nattens simning i efterhand och tyckte det var konstigt att de inte hade svenska kommentatorer men då var det alltså för att jag kollade i efterhand.

Ja, men de verkar ha misslyckats rätt rejält än så länge med att sända OS på ett vettigt sätt.
 
Om man vill kolla dressyren i efterhand hur kommer man bort från Eurosport och får svenska kommentatorer?
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
496
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
803
Senast: Rosett
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 834
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 121
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Osäker Ponny
  • Häst
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp