OS Tokyo 2020 / 2021

Jag tycker det är svårt att hitta om man ska kolla på repriser vad som är vad. Det hade varit bra om det stod lite mer info än vad det gör.
 
Jag tittade på gårdagens dressyr för en stund sedan. Då kunde jag välja mellan inga kommentatorer eller tennis-ljud :meh:

Nu väntar jag dagens dressyr och där är det iallafall några som kommenterar ryttarna på engelska. :D så då kanske det har gått lite framåt sen igår. Sen kan man ju inte få allt för sändningen börjar på fjärde ryttaren men men....
 
Jag tittar också i efterhand nu, med engelska kommentatorer.
(Iofs helt okej.)

Tydligen hade någon på Discoverys fb-sida haft samma problem med handbollen. Endast Eurosport med engelska kommentatorer. När Discovery svarade på hans meddelande några timmar senare och bad honom prova igen för att "Det ska vara sändningen från Kanal 5 med svenska kommentatorer som ligger uppe?", så hade de bytt ut sändningen från Eurosport till Kanal 5 😂 🙄

Så jag skrev samma sak till dem, vem vet, de kanske byter ut den till sändningen från Kanal 9 nu när man klagat 🤷‍♀️
 
Hittat fulstream för gymnastiken med australienska kommentatorer :rofl: eftersom det inte var några kommentatorer alls om man vill se det i efterhand.
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
499
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
803
Senast: Rosett
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 835
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 123
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp