OS Tokyo 2020 / 2021

Jag har "upplevt" honom live, och det var tyvärr ingen positiv upplevelse. Så mitt tyckande om han som kommentator är rätt färgad av det, så att säga 😏
Jag har aldrig tränat för honom men träffat honom en del då en kompis kände honom och tränade för honom och då har han alltid varit trevlig.

(Hans son skulle provrida min ponny en gång för längesen, ponny bockade kvickt av sonen 🙈. Mamman blev jätteupprörd 😅.)
 
Jag har aldrig tränat för honom men träffat honom en del då en kompis kände honom och tränade för honom och då har han alltid varit trevlig.

(Hans son skulle provrida min ponny en gång för längesen, ponny bockade kvickt av sonen 🙈. Mamman blev jätteupprörd 😅.)
Tränade inte själv utan var med som hästskötare till ryttare som tränade för Per. Men han var i ridhuset, och ja, mitt intryck var inte positivt. Men så kan det vara, han kanske hade en dålig dag etc, men då det är min enda erfarenhet så är det klart att jag är färgad av den. Tycker inte illa om honom, jag vet att han gjort och gör mycket bra för sporten.
 
Tränade inte själv utan var med som hästskötare till ryttare som tränade för Per. Men han var i ridhuset, och ja, mitt intryck var inte positivt. Men så kan det vara, han kanske hade en dålig dag etc, men då det är min enda erfarenhet så är det klart att jag är färgad av den. Tycker inte illa om honom, jag vet att han gjort och gör mycket bra för sporten.
Ja, alltså menade inte att ifrågasätta dig 🙂
 
Men har verkligen folk i allmänhet förväntat sig medalj av henne? Jag vet att hon tog guld förra OS men hade ingen koll på att hon ens var med den här gången. Det mesta snack i media tycker jag har varit om Duplantis och Ståhl. De har har en press/förväntan på sig. Och har man presterat så som de har gjort den senaste tiden så är det förståeligt ändå nåt sätt. Senaste dagarna har det skrivits om förhoppningarna kring handbolls- och fotbollstjejerna pga att båda lagen börjat OS så otroligt bra. Hade jag inte haft TVn på och tittat lite på cyklingen (för att det fanns inget roligare se just då) hade jag inte ens vetat att Rissveds var med i OS den här gången.

Och jag har haft hyfsad koll ändå på mainstream medias snack om OS.
Jag menade inte specifikt Rissveds utan allmänt när vem som helst missar medalj. Men jo, visst har det funnits förhoppningar om att hon skulle ta medalj.
 
När kommer första/nästa medaljchans för Sverige bortsett från simning, friidrott och ridsport (dessa har jag koll på)?
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
386
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
781
Senast: Rosett
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 514
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 983
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp