OS Tokyo 2020 / 2021

Om man vill slötitta lite på dressyren idag, är det i så fall kanal 9 man ska vara på? Kanal 5 har ju också en massa OS såg jag i tablån. Jag hittade någon Hippson-artikel om att dressyren börjar kl 10 idag. Sedan nämnde de Discovery+ (som jag inte har) och kanal 9. Någon som vet med säkerhet :) ?
 
Om man vill slötitta lite på dressyren idag, är det i så fall kanal 9 man ska vara på? Kanal 5 har ju också en massa OS såg jag i tablån. Jag hittade någon Hippson-artikel om att dressyren börjar kl 10 idag. Sedan nämnde de Discovery+ (som jag inte har) och kanal 9. Någon som vet med säkerhet :) ?
Svarar mig själv... :) Hittade en mer uppdaterad lista på Hippson nu. Klockan 11:20, verkar det vara om man ska titta på kanal 9. Störigt att man precis missar Terese Nilshagen på det viset..... :cautious:

LÖRDAG 24 juli
Klockslagen nedan anger svensk tid. Japan ligger sju timmar före Sverige.

TV-tider
10.00-15.15 Grand Prix (lag och individuellt, 30 startande), Discovery+ från 10.00, Kanal 9 från 11.20.

Svenska starttider
11.12 Therese Nilshagen – Dante Weltino OLD
12.39 Antonia Ramel – Brother de Jeu

Starttider – ett urval
11.36 Edward Gal, Nederländerna – Total US
12.57 Cathrine Dufour, Danmark – Bohemian
13.30 Carl Hester, Storbritannien – En Vogue
14.42 Jessica von Bredow-Werndl, Tyskland – TSF Dalera
 
Lite roligt dock att Aftonbladet kallar en av Sveriges mest rutinerade landslagsspelare för debutant 😆 det är ju varken hans första landskamp eller ens OS.

Screenshot_20210724_085004.jpg
 
Jag saknar också kommentarer till dressyren! Tänkte ju spackla en vägg samtidigt, det är mycket lättare om jag inte behöver stirra på tvn :D
 
Fasiken att iplayer ska vara så svårt att få in via vpn. De brukar ha bra komme kommentatorer och sänder antagligen live mtp på Charlotte och Carl.

Edit. Jäklar autokorrekt
 
Åh min sändning hackar så jäkla mycket.. Går mellan slow motion och att "spela ikapp" hela tiden :mad:

Men för gymnastiken funkade det minsann. :meh:
 
Svarar mig själv... :) Hittade en mer uppdaterad lista på Hippson nu. Klockan 11:20, verkar det vara om man ska titta på kanal 9. Störigt att man precis missar Terese Nilshagen på det viset..... :cautious:

LÖRDAG 24 juli
Klockslagen nedan anger svensk tid. Japan ligger sju timmar före Sverige.

TV-tider
10.00-15.15 Grand Prix (lag och individuellt, 30 startande), Discovery+ från 10.00, Kanal 9 från 11.20.

Svenska starttider
11.12 Therese Nilshagen – Dante Weltino OLD
12.39 Antonia Ramel – Brother de Jeu

Starttider – ett urval
11.36 Edward Gal, Nederländerna – Total US
12.57 Cathrine Dufour, Danmark – Bohemian
13.30 Carl Hester, Storbritannien – En Vogue
14.42 Jessica von Bredow-Werndl, Tyskland – TSF Dalera

Kanal 9 sänder nu, med Henrik J och Pether Markne som kommentatorer.
 
Kanal 9 sänder nu, med Henrik J och Peter Markne som kommentatorer.
Såg precis det på dressyrsnacket på fb.
Är det bara jag som har sjukt dålig bild på kanal 9 jmf med discovery? Men det kan det nästan vara värt för att få trevliga kommentatorer. Saknar livepoäng dock, borde väl inte vara så svårt att fixa till ett OS när det funkar på alla andra tävlingar 🙄
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
404
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
799
Senast: Rosett
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 550
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 006
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp