OS Tokyo 2020 / 2021

Fast det sa Ljubomir Vranjes & Co ocksĂ„ pĂ„ försnacket. Att Palicka Ă€r OS-debutant. Är han inte det?
Jag kollade upp det och jo, det stÀmmer ju. Blev förvÄnad faktiskt, varför i hela friden har han varit med i flera VM och EM men inget OS? :confused: Var helt övertygad om att han deltagit i OS tidigare ocksÄ.
 
Jag kollade upp det och jo, det stÀmmer ju. Blev förvÄnad faktiskt, varför i hela friden har han varit med i flera VM och EM men inget OS? :confused: Var helt övertygad om att han deltagit i OS tidigare ocksÄ.
Men vad sjukt! Jag var tvĂ€rsĂ€ker pĂ„ att han var med i London-OS och Ă€ven innan det 😅 tydligen valdes han bort i tidigare turneringar till förmĂ„n för andra mĂ„lvakter.

Jag kan vara fĂ€rgad av min uppvĂ€xt i och för sig. Han och jag Ă€r jĂ€mngamla, ytligt bekanta (vi skulle till exempel hĂ€lsa om vi sĂ„gs pĂ„ stan) och nĂ€r han flyttade frĂ„n SkĂ„ne för att gĂ„ gymnasiet i Göteborg pratade alla jag kĂ€nde om hur exceptionellt jĂ€kla bra han var sĂ„ jag har vĂ€l alltid sett honom som nĂ„gon sorts fixstjĂ€rna 😅
 
Har hamnat att titta lite pÄ gymnastik. SÄg till att ha en sjujÀkla massa eurosport-kanaler i tv-listan i hopp om att nÄgon av dem ska visa klÀttringen nÀr det vÀl blir dags för den. Kan inte annat Àn vara imponerad av mycket av gymnastiken, shit sÄ starka, smidiga och extrem kroppskontroll de har! Hade jag haft hÀlften av det de har sÄ hade jag varit lycklig.
 
Jag Àlskar ocksÄ att kolla pÄ gymnastiken pÄ OS, har följt den delen nÀstan varje OS sedan Los Angeles 1984. :) Har dock aldrig varit nÄgon gymnastikstjÀrna sjÀlv men visst Àr det hÀftigt att se vad man ÀndÄ kan fÄ mÀnniskokroppen att prestera. Ofta spÀnnande tÀvlingar med en del klassiska ögonblick.
 
AlltsÄ blir typ knÀpp? GÄr det inte att fÄ med kommentatorer nÀr man tittar pÄ repriser?
 
Utöver nedan briljanta kommentar sÄ Àr Discovery+ numera min favoritsida pÄ fb. Vem behöver drama pÄ tv nÀr man kan lÀsa kommentarer dÀr? :D

"Förslag pÄ nya OS-slogans Ät er:
"Streama alla avgörande ögonblick frÄn Olympiska Spelen med enbart miljöljud pÄ Discovery+"
"Stream now. Listen later, maybe - Discovery+"
"Watch a game. Hear comments from a completely different sport. Get Discovery+"
"Tycker du att en sport gÄr för fort? LÄt Discovery+ hacka upp och pausa den Ät dig direkt."

:rofl::rofl:
 
Utöver nedan briljanta kommentar sÄ Àr Discovery+ numera min favoritsida pÄ fb. Vem behöver drama pÄ tv nÀr man kan lÀsa kommentarer dÀr? :D

"Förslag pÄ nya OS-slogans Ät er:
"Streama alla avgörande ögonblick frÄn Olympiska Spelen med enbart miljöljud pÄ Discovery+"
"Stream now. Listen later, maybe - Discovery+"
"Watch a game. Hear comments from a completely different sport. Get Discovery+"
"Tycker du att en sport gÄr för fort? LÄt Discovery+ hacka upp och pausa den Ät dig direkt."

:rofl::rofl:
Det Ă€r alltsĂ„ inte bara jag som inte hör nĂ„gra kommentatorer? đŸ’â€â™€ïž
 
Tittat en stund pÄ OS-studio pÄ kanal fem men det var nÄt fruktansvÀrt tramsigt flamsigt och jamsigt :down:
Och sÄ dessa reklampauser stup i kvarten och samma reklam varje kvart :meh:
Det blir inte mycket OS tittande hÀr inte fÄr nog hÄlla mig till radio faktiskt
 
Tittat en stund pÄ OS-studio pÄ kanal fem men det var nÄt fruktansvÀrt tramsigt flamsigt och jamsigt :down:
Och sÄ dessa reklampauser stup i kvarten och samma reklam varje kvart :meh:
Det blir inte mycket OS tittande hÀr inte fÄr nog hÄlla mig till radio faktiskt
Jag har inte fÄtt nÄn reklam, tog Live eller vad det hette för 129:-. KÀnns vÀldigt vÀrt om man slipper all reklam för den kostnaden.
 

Liknande trÄdar

Fritid Jag hittade ingen trÄd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
0
· Visningar
151
Fritid PĂ„ lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! đŸ„Œ Det kommer sĂ€ndas pĂ„ SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
767
Senast: Rosett
·
SamhÀlle I trÄden om religion togs det upp att det var fel att vÄrden erbjöd samtalsstöd till patienter hos en prÀst nÀr kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 189
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-trÄd hÀr? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra hÀr? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 791
Senast: Sasse
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp