Otippat intresse?

Intressant. Varför matas de? Och varför inte isf ge föräldrarna så att de kan mata ungarna? Störs de inte av matningen?
Föräldrarna får kyckling, och det klarar ungarna inte av att äta så länge de är små, så därför kompletteringsmatar vi med småfisk. Vi vill ju att alla ungarna ska klara sig till vuxenålder, så att de kan släppas ut och bidra till den fria storkstammen. De störs inte av matningen.
Läs gärna mer på Storkprojektets hemsida :)
 
Kom på ett till, det är väl kanske inte ett intresse utan mer en färdighet.
Jag kan svenska på väldigt många dialekter.
Inte illa för att vara en inbiten stockholmare. :D

Skojade lite med min ena son i morse och han blev djupt imponerad. ;)
Sen tyckte han att jag var lite pinsam också. :D

Engelska också.
Kan både amerikanska och brittiska mycket bra, även om den brittiska varianten används mest nu då det var där jag bodde senast.
Har bott i båda länderna ca ett år var så de sitter verkligen.

Kan lite australiensiska, men då måste jag tänka till ordentligt för att komma in i det.
Jobbade med många från Australien när jag bodde i England. Sen har jag kollat mycket på Masterchef Australia också. ;)
,
 
Ja det är fruktansvärt hur djurrättsaktivister håller på... snacka om motsatt effekt för djuren de försöker "rädda" :down::banghead: Jag har bara några kaniner och skyltar inte om det någonstans, skriver bara lite om det på instagram. Just för att jag är orolig för idioter :crazy:
Ja, var rädd om dig. De är otäcka.
Tyvärr är straffvärdet för lågt för trakasserier, hot och förtal att de får fortsätta.
 
Usch, såg värsta drevet från djurrättsaktivister på fejjan, mot en tjej som födde upp kaniner för slakt... Det var inte trevlig läsning, varken själva inlägget eller kommentarerna :( vi är själva sugna på slaktkaniner, men min sambo är jätteallergisk mot kanin så tror tyvärr inte det funkar!
Anmäl allt du ser till fb. Inlägg för inlägg.
 
Har du något intresse eller hobby som de flesta som känner dig inte skulle kunna gissa? Eller som bara är ovanligt?

Jag tycker det är jätteroligt att titta på skidskytte. Jag följer alla tävlingarna, har t ex nu suttit och tittat trots att ingen svensk var med idag. Hejade på Björndalen i hans sista tävling.
Då jag sällan pratar om det så är det nog få som skulle gissa det om mig. Bondade dock med en yngre kollega för några veckor sedan då vi båda visade sig se fram emot att se jaktstarten efter jobbet.


Vasalopps tittande på tv😃
Gick en utbilding och en från den ringde och oj oj stör jag o vad är det som låter frågade hen- jag svarar Vasaloppet .
- va inte viste jag att du skulle åka Vasaloppet!🤣🤣 tog en bra stund innan telefonören förstod att jag satt hemma i soffan och drack varm blåbärssoppa😃

Är lastbils tok och kört tradare och gillar gamla lastbilar, Tycker det är små kul att meka,
Är jakt o natur intresserad, tävlat i jakt skytte och allmänt intreserad av vapen, historia speciellt lokal historia ( i mitt län) och arkeologi.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 215
Senast: Roheryn
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 212
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 276
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 025
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp