Vi hade inte tagit ner julbelysningen förrän nu. Gissa vem som fick göra det?
Jo, jag. Igår kväll typ kl 23 skickade mamma ut mig på balkongen för att ta ner ljusslingan och tillhörande gröna gran-liknande sak. Det var inte lätt direkt, allt bara blåste omkring och det var kolsvart samtidigt som det regnade. Dessutom hade det på något sätt virat ihop sig sen tidigare stormar.
 
A9135334-58FD-4B9B-9C06-BA81EE9B84E5.jpeg
 
Här är det värre än det varit dom tidigare helgerna
Precis vad jag skulle skriva. Luckorna till källaringången flög upp idag...

Inatt körde jag hem från Stockholm. Det var lugnt till Eskilstuna. Där började vinden. Sista 20 km vräkte regnet ner och det blåste ännu mer. Idag blåser det värst hittills i byarna.
 
Varit alla väder utan snö idag. Sol och nästan vindstilla, sol och blåst, regn och blåst, blixt och sedan hagel.

Självklar var jag ute när det började hagla och blåmärken började redan synas :meh:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har använt denna hårgele från Moroccanoil i flera år, men nu har de slutat tillverka den😫😫😫 Behöver tips på ersättningsprodukt! Jag...
Svar
0
· Visningar
258
Senast: MiniLi
·
  • Artikel
Hästnyheter Det väntas oväder i stora delar av Sverige. På vissa håll är det redan översvämning, medan det på andra bara är en hörsägen ännu. Skulle...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Äntligen har vi en fungerande router igen och jag fick igår igång chromecasten utan problem. Funkade klockrent för både mig och sambon...
Svar
10
· Visningar
264
Senast: Kristall10
·
Samhälle Hur har ni det i ovädret? Snöar det mycket där ni bor?
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 323
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Ridskoleryttare
  • Vad gör halvblodsägare?

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp