Imorse var det vindstilla och solsken. Några timmar senare kom blåsten och regnet tillbaka :meh: så tråkigt. Bättre det varit en ordentlig vinter istället för den här skiten.
 
I Värmland har vi haft alla sorts väder idag. Sol i morse och vindstilla, regn och blåst runt lunchtid och snö på eftermiddagen.
 
2402847E-1922-4A38-9479-027C802FADA3.png

Jäklar vad det drar på!
 
Inget regn för tillfället och lagom blåst i norra skaraborg,men i morgon skulle det visst bli sol o massor med blåst igen :banghead:
 
Nu lyfter ju snart huset..... vafan.
Jag är verkligen supertrött på blåsten. Det har blåst som tusan igen sedan igår eftermiddag och imorgon ska det bli vindstyrkor på upp mot 22 m/s igen.
Jag är också less, det började blåsa ordentligt igen för någon timme sedan :down:
Kul helg...
Visa bifogad fil 45800

Stark vind och regn.
:arghh:
BLURK.....bara BLURK....... :meh::wtf:
 
Nämen vi kör väl en tredje helg med klass 1-varningar för regn och hård vind då! :meh:

Gaaah, jag har sån hästabstinens men tänker inte ens fundera på att försöka ta mig ut till stallet eftersom de hade stora problem med översvämningar redan förra helgen. Tycker så himla synd om alla lantbrukare och djurägare av olika slag som verkligen drabbas av detta! För mig personligen innebär det ju bara att min fritid blir lite mer begränsad, så jag har ingen rätt att klaga egentligen.
 
I dag har det inte regnat så mycket! Solen har tvärtom lyst då och då och jag såg alldeles nyss en fin regnbåge!
Fortfarande kallt som attans, även inne, men att det inte regnar gör ju själen lite gladare måste jag våga påstå!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har använt denna hårgele från Moroccanoil i flera år, men nu har de slutat tillverka den😫😫😫 Behöver tips på ersättningsprodukt! Jag...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: MiniLi
·
  • Artikel
Hästnyheter Det väntas oväder i stora delar av Sverige. På vissa håll är det redan översvämning, medan det på andra bara är en hörsägen ännu. Skulle...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Äntligen har vi en fungerande router igen och jag fick igår igång chromecasten utan problem. Funkade klockrent för både mig och sambon...
Svar
10
· Visningar
262
Senast: Kristall10
·
Samhälle Hur har ni det i ovädret? Snöar det mycket där ni bor?
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 320
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp