Bukefalos 28 år!

Oväntade kommentarer

Jag arbetar som väktare, kollegorna har oftast bara sett mig osminkad i uniform som inte är speciellt smickrande.

På julfesten: Du är ju snygg ju!!

Eh, jaha? Vad kul att du uppskattar att titta på mig, eller vad? :cool:

Jag stirrade på honom utan att säga ett ord i säkert 2-3 min :p
Förhoppningsvis insåg han sitt misstag.
 
@hemlig Eftersom jag bad om ursäkt först och helt allvarligt förklarade att jag hör dåligt, så tycker jag inte jag var skyldig att förklara något mer för honom.
 
en kompis till mig är ganska lång o "rejäl" ( inte fet) och hon har ganska stora händer som hon haft lite komplex för
Hon är ute på krogen o en kille går fram till henne vid baren o utbrister ....MEN FY FAN VIKKA STORA NÄVAR DU HAR !!!!!!
---Hon finner sig o säger : Jamen det är ju DU ....höll på o inte känna igen dig men det är ju du som har så liten KUK !!!!!

Hans kompisar höll på o skratta ihjäl sig :D ...så är det när man ger sig på en Värmländska ;)
 
Nyss så skulle jag in på ICA. Kommer cyklande i sakta mak och skulle naturligtvis ha klivit av cykeln vid trottoaren vid ICA. Istället gled jag ca 1 meter på cykeln innan jag parkerade utanför. Ingen var i vägen och som sagt det gick i snigelfart.
Jag erkänner mitt misstag osv men blev ändå mkt förvånad när en äldre man förföljer mig in på ICA och börjar skrika efter mig. Jag var ful, äcklig, dum i huvudet, slyna och ingen man skulle vilja ha mig... och ja allt möjligt.
Ok jag gjorde väl fel, men förstår verkligen inte vad vad detta har att göra med sättet jag cyklade på?
 
Nyss så skulle jag in på ICA. Kommer cyklande i sakta mak och skulle naturligtvis ha klivit av cykeln vid trottoaren vid ICA. Istället gled jag ca 1 meter på cykeln innan jag parkerade utanför. Ingen var i vägen och som sagt det gick i snigelfart.
Jag erkänner mitt misstag osv men blev ändå mkt förvånad när en äldre man förföljer mig in på ICA och börjar skrika efter mig. Jag var ful, äcklig, dum i huvudet, slyna och ingen man skulle vilja ha mig... och ja allt möjligt.
Ok jag gjorde väl fel, men förstår verkligen inte vad vad detta har att göra med sättet jag cyklade på?
Alltså - jag har ingen förklaring men en tanke... Om är minst lika bedrövlig om kvinnohat
Du är inte så svenskt äppelkindat blond - kan det ha varit någon form av utlänningshat? Spec med tanken att du utomlands får frågan om du är judinna? En äcklig SD-symmpatisör som hamnade fel
 
Min senaste var vakten i lördags på "utestället" i byhålan som, när jag ska hem och önskar honom en fortsatt trevlig helg, små-/hånleende svarar: "Ja, du borde ju verkligen ha gått hem för länge sedan."

:cautious:

Ska tilläggas att jag INTE på något sätt var överförfriskad, bara glad och med ett leende efter att ha haft en rolig kväll
med vänner.

Det andra mystiska uttalandet var läkaren som för några veckor sedan uppriktigt förvånad undrade varför jag inte slutat med mina adhd-mediciner när jag fyllde 18 :confused:. Ja, för sådant försvinner ju som genom ett trollslag när man blir myndig! Så dumt av mig (och min psykiater) att glömma det ;)!
 
Alltså - jag har ingen förklaring men en tanke... Om är minst lika bedrövlig om kvinnohat
Du är inte så svenskt äppelkindat blond - kan det ha varit någon form av utlänningshat? Spec med tanken att du utomlands får frågan om du är judinna? En äcklig SD-symmpatisör som hamnade fel
Tror verkligen inte att frågan från Paris beror på något judehat, de har ju en hel judisk stadsdel norr om Seine.
 
Fattar det som att den svenske slemproppen som gapade som förmodas vara en SD-människa och att anledningen kan vara att han anser Tornblomma ser ickesvensk ut, något som kommenterats på normalt vis utomlands.
 
Min senaste, något oväntade, kommentar kom från min sambo i helgen. Vi hade åkt iväg på en miniweekend och strosade på stan när jag säger något i stil med "det är så himla fint att bara få åka iväg och bara vara med dig" varpå sambon svarar "det regnar ju i alla fall inte".

Min sambo är sannerligen ett romantiskt geni. :D
 
vilken rolig tråd!!

Till er som brukar få kommentarer om att ni är små så kan jag berätta att det inte är bättre att vara lång. "Du är jättelång!!!" "du är lång för att vara tjej" " Vad lång du är" - när jag var yngre tyckte jag att det var jobbigt, nu svarar jag mest "ja, det är jag"

Och appropå dumma kommentarer om att man är ful eller liknande på krogen så kommer jag inte ihåg exakt vad mannen sade men han sade något om mitt födelsemärke som jag har på kinden och att det var en skäggvårta och menade att det var fult, så jag frågade honom uppriktigt varför han kände ett behov av att vara elak, han blev ställd och hans vänner instämde med min fråga och ställde sig på min sida :)
 
vilken rolig tråd!!

Till er som brukar få kommentarer om att ni är små så kan jag berätta att det inte är bättre att vara lång. "Du är jättelång!!!" "du är lång för att vara tjej" " Vad lång du är" - när jag var yngre tyckte jag att det var jobbigt, nu svarar jag mest "ja, det är jag"

Den har jag också fått höra några gånger. Tanten på min favorit-thairestaurang stod bredvid mig när jag skulle betala (och hon är väldigt kort) och frågade "HUR blir man så lång som du??". Vad svarar man på det? (Sen kallade hon mig top model och har fortsatt med det varje gång jag kommer dit så hon är förlåten :D )
 
Appropå lång. Jag blev utskälld en gång för att jag var lång och ändå valde att gå i högklackat, därför att tänk om någon ville prata med mig!? Det var en kort man på krogen som tyckte att jag var oförskämd som hindrade folk från att prata med mig.. Jag sade att om folk inte vågar prata med mig på grund av att de är korta så var inte det mitt problem och att jag ändå inte vill prata med så osäkra personer :p
 
Kl

Jag la en ganska korkad kommentera för några veckor sedan. Jag och en kompis satt och pratade om vad vi skulle göra om våra respektive hastigt gick bort.

Jag: ja, jag skulle inte klara mig ekonomiskt!

Min kompis vek sig dubbelt av skratt och jag insåg snabbt hur dumt det lät och la till att det inte enbart handlade om den ekonomiska biten så klart :o
 
jag fick en fejjan kommentar haromdagen av en "god" van. Hon var glad over att jag bor en 13timmars flyresa bort fran maken :crazy: tydligen skulle hon inte klara av om jag skulle bli gravid, sa da ar det ju tur att maken ar sa langt bort att det inte kan handa :eek: (hon ar medveten om att jag inte ens vill ha barn).

Hon var som vanligt dyngfull sa jag sa at henne att ga och lagga sig. Om man nu vill ha barn kanske man skulle ordna upp sitt eget liv och inte vara missunnsam nar vanner runtomkring en far barn :meh:

- saknar maken, har inte sett honom sedan 3:e Januari, och chansen ar att jag inte ser honom innan jul :(:cry:
 
fast jag fick en trevlig kommentar av mannen som jobbar i matstallet jag brukar ga till idag. "you're looking good today!" :D

hela fejjan fylld av roda finnar sa det kandes snallt :D
 

Liknande trådar

Relationer Måste lyfta ut frågan ur Nätdejtingtråden, för där försvinner den och jag känner mig plötsligt så down :( Har daglig trevlig kontakt...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
19 611
Senast: hestmannen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp