Wille
Trådstartare
Jag är autistisk med exekutiva svårigheter. Det gör det svårt att göra något för görandets skull. Och just nu kan jag knappt röra mig alls ändå, så träning just nu är uteslutet.Några av de vanligaste standardövningarna stärker väl där alla behöver ha tillräckliga muskler?
Jag har många sängar som jag dock inte har tillgång till just nu. Jag bor på 8 kvm och sover i en våningssäng på nedre våningen. Trots tunn madrass så slår jag i huvudet i översta sängen när jag sitter upp så en tjockare madrass blir svårt.Fattar, ibland kan man dock hitta billiga eller till och med skänkes som fortfarande är fräscha och bra tex på facebook. Jag själv måste ha en ganska mjuk säng (tempur går helt bort för min del)annars går min rygg typ av. Kan du testa att på nåt sätt sova mjukare en natt och se om du kanske får någon skillnad? Då vet du ju om du är något på spåret. Jag önska i efterhand jag hade förstått det mycket tidigare, det hade besparat mig massor av ont i ryggen om jag bara bytt säng tidigare.
Just nu kan jag knappt röra mig alls, så träning är ändå rätt uteslutet just nu. Jag vill bara bli av med den akuta smärtan just nu.Okej. Ja då vet jag inte riktigt om vi kommer någon vart.