Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag roade mig med att mata in min Amazons regnummer och mitt Boj-släps (totalvikt 1500 kg, tjänstevikt 760 kg) i släpvagnskalkylatorn.
Det blir grön bil och orange släp.
Oavsett körkort får jag aldrig lasta släpvagnen med mer än 240 kg pga att bilens maximala släpvagnsvikt är 1000 kg.
Ekonomi & Juridik Fick tyvärr en otrevlig överraskning när jag vägde mitt hästsläp och insåg att det väger nästan 100kg mer utan häst i än det ska väga...
Juridik & Ekonomi Vi har stuga i ett område där det finns ett knippe med stugor på en fjällsluttning. Vår stuga är längst ner på sluttningen. Från början...
Juridik & Ekonomi Om jag någonsin skulle hamna på försörjningsstöd så måste jag göra mig av med katterna. De är min familj, men jag kan inte se hur jag...
Juridik & Ekonomi Har ett svagt minne av att jag skrivit en tidigare tråd, men hittar den inte. Saken är den, min släkting som avlidit verkar inte ha ett...
Hundavel & Ras Jösses anåda! Jättesynd med de två förlorade valparna, men rätt krasst sätt är det nog lika bra med de nio som blev kvar! Vilken kull...