På spåret

Imponerad av er som tog Robyn tidigt!

Jag hade inte en susning ändå till ett av klippen visade blont hår med en mörkare slinga i. Kan inte minnas att jag följt hennes olika frisyrer speciellt ingående men någonstans i bakhuvudet plingade det till iallafall :D
 
Jag tog inte mycket igår men oj vad jag fick skratta. Alla fyra var ju fantastiskt roliga i sina utläggningar och grymt imponerande av Jesper och Elisabeth!
 
Jag följer henne på instagram där hon heter Robyn Konichiwa :D Samt om jag inte minns fel förekommer ordet i någon av hennes låtar också. Men som sagt jag hade inte vågat dra på första sekunden ändå, dock innan E&J!
 
Jag följer henne på instagram där hon heter Robyn Konichiwa :D Samt om jag inte minns fel förekommer ordet i någon av hennes låtar också. Men som sagt jag hade inte vågat dra på första sekunden ändå, dock innan E&J!
Jo det är med i en låt och sen heter ju hennes skivbolag konichiwa records.
 
Det var superbra igår.
Jag tog också Robyn på konichiwa. Hade nog dragit på rödhaken.
Jag säkrade också på rödhaken. Superskoj avsnitt :).
Jag tog sista tågresan innan dom började prata - jag såg att dom startade från Hudik söderut och gissade på Gävle direkt, eftersom resorna inte brukar vara så långa :idea:. Så i min soffa vann jag eftersom imponansfaktorn blev stor där... :angel:.
 
Bra avsnitt och jag älskar också Elisabeth och Jesper! Riktigt kul avsnitt men lite synd om Niklas och Jenny tycker jag.

Själv kunde jag inte så mycket idag, hade nog bara lyckats skrapa ihop ett par poäng. Lite retligt med vem där för jag vet mycket väl att Robyns skivbolag heter konichiwa records men kopplade inte alls...
 
Åh! den här tråden har jag helt missat. På spåret är varje veckas höjdpunkt!

Jag har aldrig lyckats knäcka vem där, tycker de är skitsvåra.
Tog Roskilde på 8p igår, jag var först inne på Skåne när de visade de gula bussarna.

Sambon har fått mig att hitta detta fredagsnöje, känner mig lite som en pensionär med en flaska rött och på spåret. Men det är ett tecken på att veckan börjar lida mot sitt slut :love:
 
Ja, vad säger vi om kvällens program? Jag tyckte det var en väldigt bra nivå på frågorna och Strömstedtarna hade verkligen kommit i form.

Dock är jag så ledsen för att Kjell Erik inte vann, så himla tråkigt att de missade på din chansning :(

Nästa vecka är däremot verkligen ett program att se fram emot med de bästa paren den här säsongen :love:
 
Jag tyckte det var lättare frågor denna gången..? Eller var det bara för att jag hade koll just denna gången :D

Själv älskar jag Strömstedtarna, så jag blev jätteglad!
 
Kul med ett så jämnt program, men jag är glad att Strömstedtarna vann tillslut.

Jag tyckte också det kändes rätt enkelt den här gången, förutom att jag inte fattade något från ledtrådarna om Helsingborg. Jag tycker även att det är kul att de fortsätter med synthpop i musikfrågorna och jag blev nästan lite sugen på att sjunga i kör när de sjöng Scarborough fair :up:
 
Vad tyckte ni om dagens match?

Hade gärna sett att Helena och Göran vunnit, men helt ok ändå. Lite tråkigt med utslagsfrågor också. Tyckte att det var riktigt svåra frågor idag, men hästfrågorna tog jag iaf :p
 
Det var ju spännande in i det sista iaf. Jag hejade på Jesper och Elisabeth så jag är nöjd :D Jag tyckte också det var väldigt svåra frågor idag. Är dålig på Sverige så långt upp, är skåning själv så ;) Hästfrågorna kunde jag dock, hehe, och även Vem där?. Känner mig mycket stolt som klarat tre Vem där? denna säsongen :p
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 453
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 772
Senast: AlmostEasy
·
Äldre Jaha, så var det dags för den 27e säsongen av På Spåret. Presskonferens idag där de tävlande presenterades. Så vad tror vi om årets...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 501
Senast: Killaloe
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 206
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp