Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag satte det när dom visade Jackie Chan (fan som man är...)På Vem där gissade jag på Jackie O på Chaneljackan och ön med grekisk flagga, alltid lika kul att klara en av dem även om jag tycker att jag egentligen borde ha kunnat den på första rutanNästa vecka hejar jag solklart på Jesper och Elisabeth!
Jag tycker att Elisabeth stundtals känns lite gaggig, men Jesper. Jag är lite kär i honom. Frågan är om jag ska byta frikort från Capt Mal/Nathan Fillion mot Jesper, alternativt att jag och min sambo (som också är Jesperfan) ingår ett polygamt förhållande alla tre.
Tror finalen kommer bli superspännande men jag tror ändå lite mer på Filip och Fredrik, de är extremt breda i sitt kunnande.
Jag kan trösta dig med att det var "Svensson"-frågor, inga superkluriga som krävde din kompetens![]()
Ah, vad skönt. Jag hörde från min kollega att det var någon tvivelaktig tetrafråga med som förklarades med en fena i varje hörn eller nåt annat obegripligt.
Let´s danceVad ska man nu se nästa fredag kväll tro när ett utav de bästa programmen tar slut
Let´s dance
Repriser från tidigare årVad ska man nu se nästa fredag kväll tro när ett utav de bästa programmen tar slut
Och vart är vigvattnet?!Vik undan demon!![]()
(Vart är en prästsmiley när den behövs som bäst?!)