Palettblad/Coleus

Jag ska ta bild på dom när jag kommer hem, men dom måste verkligen klippas ner! Jag törs inte riktigt bara för jag vet inte hur mycket jag vågar klippa!
Jag har klippt ner mina brutalt. Har säkert 50 välrotade sticklingar som vill flytta hemifrån 🤣 jag tror att min var typ en meter när jag klippte ner den.
 
Så här ser dom ut, första bilden är min första och den andra är tagen som stickling från den.
20190628_180345.jpg
 
Jag hade ett par buskar med olika sadana (fast har heter de Coleus) i tradgarden nar jag bodde i Florida. Jag var mattligt fortjust, men de stod dar nar vi kopte huset sa de stod kvar nagra ar tills jag tog livet av dem.:o
Grannen hade dock den mest fantastiska ... som var klar bla. Superfin.
 
Jag hade ett par buskar med olika sadana (fast har heter de Coleus) i tradgarden nar jag bodde i Florida. Jag var mattligt fortjust, men de stod dar nar vi kopte huset sa de stod kvar nagra ar tills jag tog livet av dem.:o
Grannen hade dock den mest fantastiska ... som var klar bla. Superfin.

Det låter fantastiskt! Men så vitt jag vet finns det inga blå palettblad? Kan det ha varit något liknande?
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Ny här i forumet och har postat ett inlägg angående den här växten i Palettbladstråden då jag misstänker att det är ett palettblad men...
Svar
12
· Visningar
1 998
Senast: Maria D
·
Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
476
Senast: cili
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 441
Senast: Grazing
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 809
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp