• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Cinemon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 952
C

Cinemon

Vad tycker ni om Parelli?
Jag har nu jobbat i ett stall dar det tranas mycket efter Parelli.
Jag har ocksa fatt erbjudan att aka ner till Parelli's stall och ga en kurs dar. Jag vet att hur manga som helst skulle bli jatte glad att fa den har chansen.
Men nagonting i min magen sager emot det.
I samband med kopet av garden har jag planerat att erbjuda olika kliniker och kurser. Manga forvantar sig nu att jag komma att erbjuda kliniker med parellitranare.
Men ar det inte lite sa att den har mannen ar bara javligt bra att marknadsfora sig? De saker som han gor - ar det inte nagonting som man gor anda med hasten? Som faller naturligt - om ni forstar vad jag menar?
Hjalp mig ut har lite gran! Vad ar bra eller daligt med Parelli?

Sv: Parelli

jag beundrar honom men ja, han gör ju allt bara naturligt, han är bra på att marknadsföra sig, jag tror det finns folk som behandlar sina hästar likadant bara att dom inte marknadsför sig på samma sätt..

zillax89 skrev:
jag beundrar honom men ja, han gör ju allt bara naturligt, han är bra på att marknadsföra sig, jag tror det finns folk som behandlar sina hästar likadant bara att dom inte marknadsför sig på samma sätt..

Hej, förmodligen så finns det inte så många som gör likadant som parelli. Varför är inte fler duktiga då?!
Vi arbetar inom parelli och anser det vara bra. Självklart är han bra på att marknadsföra sig precis som kyra k och många fler... Det är ju deras jobb och jag tror att det är många som är avundsjuka på honom för att han lyckats.
Parellis program är mycket uttänkt och du gör det i olika steg, och följer det noga. Det är det roligaste jag har gjort när det gäller häst och vi har alltid kul, för har du inte kul ska du inte hålla på. När du väl har provat så är du fast, inte på grund av att parelli är bra på att marknadsföra sig utanför att det du gör med hästen efter hans program ger dig så mycket tillbaks att du aldrig vill hålla på med något annat igen... Tjing

Cinemon skrev:
Vad tycker ni om Parelli?

Denna frågan är som...att fråga barn vad de tycker om godis!:D

Jag förstår dina tveksamt tänkar men om du ska satsa på att erbjudar clinics och kursar det är också bra att du vet vad du säljer.

ÅK!

Om det är inget för dig efter du har varit där. Så vet du att det är kanska nåt du vill inte fortsätter eller erbjuda. Jag erbjuda hans kurser för att jag tror på honom själv. Jag fick vara på en kurs i -86 tror det var och innan han marknadföra sig till toppen. Han vara underbart. Nu har ändrat sig, lärt mer under årarna och sen att vi kom från samma stad kan jag säger det vara hans kunder som har marknadsföra det mesta då. Han kan inte har lurat miljoner folk som studera och trännat med honom. Och jag är inte så dum att han lurat mig också efter alla dessa år.

Åk! Vad kan det skada, än att du kanske får mer kunskap eller en bättre förstårelse för Parelli (bra eller dålig). Vad är det som magen säger äntligen, att han är en idiot som vet inte ett s**t? Eller är nåt annat?

Liknande trådar

Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 300
Senast: Huggorm
·
Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 349
Senast: Raderad medlem 120709
·
Gnägg Sa har jag kommit i kontakt med UK's forsta miniatyrguidehast som alltsa ska funka som vagledare at de med synnedsattning pa samma satt... 2
Svar
24
· Visningar
3 266
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Hej! Jag behover lite rad angaende min jobbsituation: Jag har idag ett hyfsat bra jobb inom en branch som jag vill ha en framtid...
Svar
10
· Visningar
1 940
Senast: cucoomber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka