Paus i förhållande....

Sen det här med kärlek, varför skriver många som har problem i förhållanden att det finns massor av kärlek men inget annat funkar? Hur kan man vara kär när man så uppenbart otrivs i sin relation? Vad är då kärlek, att kivas hela tiden?
Det där är intressant. Jag tänker att det väldigt tydligt visar att kärlek - i den form som då avses, svårt att veta exakt vad andra menar med ordet - inte alls är tillräckligt för att man ska ha det bra ihop. Men jag tycker också att det är rätt sannolikt att sådana kärlekar blir rätt kortvariga. Jag menar, något förhållande där man var mycket häftigt förälskad och det sedan relativt snart blev ohanterligt i praktiken, har väl många av oss bakom sig. De kan ju vara rätt snabbt undanstökade.
 

Liknande trådar

Relationer Behöver lite råd. Svaret är säkert självklart för dom som inte sitter mitt i det sas men för mig är det inte lika självklart. Jag är...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 073
Senast: tanten
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 142
Senast: Whoever
·
Relationer Anonymt konto, för detta känns läskigt att skriva. Jag har i mina tidigare förhållanden haft en förkärlek för lite hårdhänt sex. Inte...
2
Svar
29
· Visningar
4 552
Senast: Stereo
·
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 373
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp