Bukefalos 28 år!

Permanent make-up

MissFideli

Trådstartare
Nån här som gjort sån? Mest intresserad av eyeliner och ögonbryn.
Blev det bra? Gjorde det ont? Hur länge höll det? Hur ljusa fransar/bryn har du?
 
Jag hade en kollega som gjort sina ögonbryn. Det var rent ut sagt skitfult. Det syntes att det var fejkat. Hon var från mellanöstern så hade mörkbruna bryn naturligt.
 
Åhh vad bra att du startade tråden, jag har gått och funderat på det här jag med och tänkt att jag borde fråga på buke:)

Jag vill göra ögonbrynen. Har en bekant som gjort det och det är jättefint. Dock är hon mer röd i färgerna så hennes bryn är lite för rödbruna för mig, och när jag googlat tycker jag de flesta bilder på tatuerade bryn är för röda i tonen eller allmänt fula. Kanske för att man ser dem uppförstorade och för att bilderna är tagna precis nytatuerade, det ska tydligen ta ett tag innan man ser slutresultatet.

Så jag har inte vågat slå till än. Är så rädd att det blir fult och ser målat ut. Men ser jag fler snygga exempel så kanske jag vågar...
 
Nån här som gjort sån? Mest intresserad av eyeliner och ögonbryn.
Blev det bra? Gjorde det ont? Hur länge höll det? Hur ljusa fransar/bryn har du?

En kvinna på mitt jobb har tatuerat ögonbrynen. Hade hon aldrig sagt nåt så hade jag inte sett det, ser väldigt naturligt ut :)
 
Nån här som gjort sån? Mest intresserad av eyeliner och ögonbryn.
Blev det bra? Gjorde det ont? Hur länge höll det? Hur ljusa fransar/bryn har du?

En kvinna på mitt jobb har tatuerat ögonbrynen. Hade hon aldrig sagt nåt så hade jag inte sett det, ser väldigt naturligt ut :)
 
Jag kanner en som tatuerade ogonbryn och eyeliner ... det ser forskrackligt ut. I stalle for att forstarka sina ljusa farger, vilket hon ville komma ifran, far hon nu forsoka dolja sitt "clown aktiga" nya utseende. Hon sjalv sager att hon ser ut som en clown, och tyvarr gor hon det.
 
Jag har gjort mina ögonbryn, blev skitbra! Var 5 år sen nu så nu är de nästan helt blekta igen så snart dags att fylla på dom igen, men det gäller att göra research på vem som är duktig och gå på rekommendationer.
 

Liknande trådar

Tjatter Vad ser ni mest framemot vad gällande hösten? Jag ser framemot krispig luft, massor av tända ljus, stalla in hästarna, tända brasor och...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
3 937
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 822
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 646
Senast: hastflicka
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 064
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kastrera ja eller nej
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp