Piercingar

Rensade lite smycken och fick för mig att se om mitt hål i näsvingen fanns kvar, det gjorde det 😁 Tycker det är jättefint med dubbla på andra, får se om den får stanna.
1000029938.jpg
 
Fick hem lite nytt och bytte ikväll (bla bågen i rooken som bråkade lite därav illrödheten) men behöver lite tips!
Ska byta tragusen till en sån med 3 kulor i ett som jag har på annat ställe redan (läkstav där nu) men vill byta kulan längst upp i looben i samma öra men till vad?!
Ska göra en forward helix till under den som redan är också, ska bara lyckas få tid till piercaren - jag är absolut inte så tuff och modig så jag gör nåt själv inte 🫣

Kul med lite liv i tråden igen! 😊

107F7301-9105-46DE-948E-69435178D949.jpeg
 
Fick hem lite nytt och bytte ikväll (bla bågen i rooken som bråkade lite därav illrödheten) men behöver lite tips!
Ska byta tragusen till en sån med 3 kulor i ett som jag har på annat ställe redan (läkstav där nu) men vill byta kulan längst upp i looben i samma öra men till vad?!
Ska göra en forward helix till under den som redan är också, ska bara lyckas få tid till piercaren - jag är absolut inte så tuff och modig så jag gör nåt själv inte 🫣

Kul med lite liv i tråden igen! 😊

Visa bifogad fil 135597
Snyggt! Men du har ingen rook, däremot en flat och en forward helix i det örat. Rook är genom vecket i örat.. här är min rook!
Screenshot_20231229-085243~2.png

Gammal bild, töjningarna är numera 10mm+6mm+6mm och det finns även två helix i det örat! 😁
 
Ni som har forward helix, hur lång stav har ni? Mina kortaste är 6mm och de är på tok för långa
 
Hallå hallå. God fortsättning till er alla.
Funderar på om jag måste sätta in en stav igen i min helix då det känns som ringen skaver på något sätt och det är ömt på baksidan när jag ligger på den. Den vätskar inte men får som små torra vita skorpor på baksidandå och då
 
Min forward helix blev MYCKET arg i förrgår efter att jag fastnat med håret. Det dunkade i hela örat och upp i huvudet och var varmt. Så jag rotade fram en spruta vetrimoxinpasta som blivit över och kladdade på och nu är den lite gladare igen. Helixen i andra örat är också arg för jag har sovit på den sidan eftersom den andra gjort för ont. Så nu har jag ont i båda öronen 😑 Jag bytte smycke i helixen för att få mindre tryck och nu gör det mycket mindre ont, men smycket är alldeles för klumpigt. Det får dock vara så nu för det gör för ont att pilla mer på.
Jag har också försökt få snyggare smycken till lobesen för de hålen har röjt sig för mycket och mina kattsmycken har bleknat jättemycket, men det blev också fult 😑
IMG_1896.jpeg
 
Jag ska ge mig på att göra det nya hålet under den andra helix som jag har i veckan. Hoppas jag lyckas bättre denna gång 😁😁
 
Do it! Men vänta tills dina helixar är lite gladare igen.. 🤩
Jag har suttit och letat smycken halva dagen 😂 men jag hittar inget som är wow utan att töja över 8mm och så stort vill jag inte ha 😕 men ja, allt annat måste få en chans att läka ordentligt först för annars slutar det med att jag får plocka ut allting igen som förra gången nästa gång jag blir sjuk
 
Jag har suttit och letat smycken halva dagen 😂 men jag hittar inget som är wow utan att töja över 8mm och så stort vill jag inte ha 😕 men ja, allt annat måste få en chans att läka ordentligt först för annars slutar det med att jag får plocka ut allting igen som förra gången nästa gång jag blir sjuk
Längesen jag kollade smycke.. men har du kollat hos ornament? Dem har fina pluggar i natursten, ametisterna är :love:, och dem finns från 4mm, dem har även andra material från 3-4mm. 😊
 
Längesen jag kollade smycke.. men har du kollat hos ornament? Dem har fina pluggar i natursten, ametisterna är :love:, och dem finns från 4mm, dem har även andra material från 3-4mm. 😊
Jag är löjligt kräsen så dessa är de enda jag har hittat som jag gillar 😕 Den runda finns i liten storlek, men då är den inte fin
IMG_1904.jpeg
 
Inte min stil, men jo de flesta tunnlar blir snyggare i större storlek!
Att tänka på, oftast får man en mindre trevlig lukt från hålen med smycke i metall, naturmaterial är att föredra då.

Ja, lukten 😂 ingen förvarnade mig. Haha. Man måste rengöra varje dag, det guckar verkligen igen snabbt!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Guldfasanerna
  • Jaktgolden eller jaktlabrador?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp