Piercingar

Har blivit väldigt sugen på göra septum igen... men vet inte hur mycket hålet i näsvingen kommer synas.. 🤔
Har testat ha båda tidigare men tycker inte jag passar i det.
 
Har blivit väldigt sugen på göra septum igen... men vet inte hur mycket hålet i näsvingen kommer synas.. 🤔
Har testat ha båda tidigare men tycker inte jag passar i det.

Det är ju himla individuellt, så klart. Men ärret efter min piercing i näsvingen syns inte mycket alls - jag har stora/tydliga porer på näsan vilket hjälper till att maskera det. Det syns om en tittar noga, på riktigt nära håll, och jag vet ju vart det sitter så kan peka ut det men jag vet inte hur många andra som skulle göra det.
 
Det är ju himla individuellt, så klart. Men ärret efter min piercing i näsvingen syns inte mycket alls - jag har stora/tydliga porer på näsan vilket hjälper till att maskera det. Det syns om en tittar noga, på riktigt nära håll, och jag vet ju vart det sitter så kan peka ut det men jag vet inte hur många andra som skulle göra det.

Har också stora porer så det låter ju bra! :) måste fundera lite till och kolla gamla foton!
 
Blev med septum idag! Fy 🤬🤬 vad ont det gör. Då hade jag ändå kvar mitt gamla hål, haha. Får se om jag behåller näsvingen, köpte en miniplupp tills vidare.
20220405_144022.jpg
 
Septum är nog den piercingen jag tycker allra minst om men det var faktiskt jättefint på dig!

Men tack ❤️ ingen har sett att jag gjort den förrän jag säger det, dom tänker att jag haft den hela tiden :D
Ska byta smycke så fort det dimper ner i brevlådan!
 
Jag gjorde en medusa häromdagen och jag är väldigt kluven på om jag ska ha den kvar eller inte. Jag tycker inte riktigt att den passar mitt ansikte utan får det att se långt ut men det kan ju vara för att jag inte är van vid den. Läppen är ju fortfarande lite svullen också. Jag vet heller inte om den passar med smileyn eller om det blir lite ”kaka på kaka” när jag ler. Samtidigt så vill jag inte ta ut den för jag har velat ha den rätt så länge och den var inte rolig att göra så tar jag ut den så kommer jag inte våga göra om den. Till och med fiffin gjorde mindre ont 😅
88276EBF-C1CE-48E7-81C2-C1B1B80E4B2D.jpeg
 
På riktigt? Ursnygga ju!
Tack! Jag har så mycket skador på dem pga nagelbitning, socker, kolsyra och allmän misskötsel pga min depression så jag är förvånad att de ens sitter kvar 😅 Framtänderna har flera vertikala sprickor och de är helt flisade i nederkanten plus att de börjar bli gula pga all misskötsel
 
Tycker den är i perfekt höjd :)
Är nog bara jag som tycker det då förhoppningsvis, men just nu är jag så himla missnöjd med den för jag vill ha den 1-2mm högre upp och kan inte sluta tänka på det. Den är ju långt ifrån läkt så det är ju lätt att ta ut den, låta den växa igen och sedan ta om den lite högre upp, men den gjorde så satans ont så jag vill inte det heller 😕 Tycker att den krokar fast lite i smileyn också men så har jag ju längre stav nu i början så det kommer nog att lösa sig när jag kan byta stav
 
Vad kul att det är liv i tråden 😊😊.

Jag har inte gjort någon mer piercing, men beställde nya kulor till bröstpiercingarna igår kväll iaf 😊.
 

Bifogade filer

  • 20220506_011207.jpg
    20220506_011207.jpg
    112,9 KB · Visningar: 117

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp