Plötsligt energilös häst - Vad göra?

Datorn fick knäpp.. en sån hårt nerverkad hov är djurplågeri och att den överbelastat framdelen är inte konstigt.
Jag hoppas du anmälde den som skadade din häst,undrar just om det är "hon" som uteslöts ur hovslagarföreningen för några år sedan?
 
Datorn fick knäpp.. en sån hårt nerverkad hov är djurplågeri och att den överbelastat framdelen är inte konstigt.
Jag hoppas du anmälde den som skadade din häst,undrar just om det är "hon" som uteslöts ur hovslagarföreningen för några år sedan?
Jag gjorde en anmälan, men tror tyvärr inte det leder nånstans. Det är nog inte samma hovslagare som uteslöts ur föreningen, men har hört talas om det. De har nog gått samma utbildning om inte annat.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag köpte en häst för exakt ett år sedan (november 2021) som var allt jag och mina döttrar drömt om. Extremt lätthanterlig, pigg på...
2
Svar
30
· Visningar
5 044
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 094
Senast: Cambrie
·
Hästvård Hör mig för om någon varit med om liknande och vill dela med sig av sin erfarenhet kring det. Bakgrundsinformation: Min häst fick en...
Svar
15
· Visningar
1 938
Senast: ll.96
·
Ridning Var osäker på om tråden skulle vara här eller under Vård, men moderator kan ju flytta den om den ligger fel. Min vanligtvis relativt...
2
Svar
24
· Visningar
4 318
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp