Grattis till nya jobbet!!!

Och sadel! Nu med alla pengar som rullar in...
...kommer alla PP video försvinner från blocket så småningom...
Men jag tyckte Partnership var LITE dyrt.
Lundborg - Jag faktisk läste klart alla inlägg innan jag bläddrade...

NOT.
*KL*
Igår hade jag och Red en "moment". Och det var inte bra. Tog han in till rund corralen och skulle jobba liberty. Allt i början var som det skulle han stog för friendly game, stog för ljudet från CS'en han backade och jag fick skicka ut han. Han stannade och kom in så stog jag där sen helt plötslig drog han iväg och allt var borta. Jag fick inte in han, vill inte titta på mig. och det blev bara värre och värre. Vid en stund så märkte att han när jag kallade in han att han reagerade till de stora svarta handskar jag hade på mig. Jag tog av de sen var han en helt annan häst för runt 2 min. sen tappa jag bort han igen.

Jag fick inte jobba alls med han än att bara fick komma up till han. Konstig nog att jag tror he is going thru a change. Han är så ohört pigg och flygger åt alla håll. För de som känna han vet det är TVÄRT om hur han har varit. Han har alltid varit en väldigt stadig(sleepy) LB och igår var det bara RB. Jag och min hemlig kompis satt och diskuterade det. Kan han har gått RB för en minute och det skrämde han rejält så han stannade där? Men jag har sett många hästar går fram och tillbaks men inte på så sätt från nåt somhan kunde redan. Jag frågade för inget nytt. Saker som han har alltid gjort. Hmmmm? Jag har tänkte hela natten på detta.
Jag ska ta han igen idag och ser vart vi kommer. Det är jätte intressant. Och skulle vara intressant att höra vad ni tänker.
En sak till

när jag skriver "han stog stilla." T ex. är det rätt. Datan alltid röd understrecka "stog". Men säger vi inte så? Min lexikon är ingen hjälp heller.