Sv: PNH Tjatter...
Men nu håller ni ju inte enbart på o tipsar varandra om hur man gör inom PNH utan till stor del talar om vilka gulliga hästar ni har och det är vanliga GNÄGG, för såna trådar. I tråden jag låste handlade det även om alla möjliga djur och vad det nu var... Dessutom gör ni reklam för era bloggar och länkar, något som ALLTID raderas ur andras diskussionstrådar, då det sällan leder till diskussion. Utan bloggarna kan man ju kommentera i respektive blogg och bloggen, kan man ha dold som hemsida i sin profil, som alla vi andra bukefalister. Eller länka till under bukefalos länkar, precis som vi andra bukefalister får göra.
Inom Klassisk ridkonst, har vi ett eget forum precis som hästhanteringsforumet har. Men vi har inget skyddat forum, utan kritiseras och diskuteras oftast öppet i forumet. Och vi har inte särskilda AR-tjattertrådar eller KR-tjattertådar där vi får ha "skyddad verkstad" utan vi får "hålla god min" gentemot alla, även om det stormar ibland.
Det är bara det, jag försöker få er att förstå. Jag är inte ute för att spöka till det under hästhanteringsforumet, där alla former av hästhantering ska kunna diskuteras öppet.
Man får ju räkna med att inte alltid få medhåll, men om trådarna spårar ur, så trianglar man inläggen, så att vi moderatorer kan hjälpa till att reda ut saker och ting.
Forumreglerna är till för alla. Även alla inriktningar inom hästhantering.
Mvh
IngelaH