Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trodde jag hade en incense att använda i kväll i från soffan men hade kollat fel! Nu kommer det inga till mig heller.

Roade mig iaf att ta över alla gymmen i byn efter jobbet. 9 st mons inlagda! Går att vars effektiv när det är midsommar
Inte när man åker från Uppsala till kusten... :meh:

Har lagt till er som lagt upp siffror. 6140 6243 2184 har jag om någon vill lägga till :)
Synd att det är 100-metersgräns för trade bara. Vore ju trevligt att få fatt i typ Tauros och sådär! :p

Nån som har tips på hur man kommer vidare på ghost uppdraget? Blir tokig, hittar ingen ghost type och försökte i kväll men ändå inte en enda.
När och var ska jag leta?

Noooo:arghh:
Jag vill ju inte prata med några så nära :cautious:
Inte jag heller! Undviker raids redan som det är. Blir nog någon pidgey tradead med mamma som bäst bara :p

Nån som har tips på hur man kommer vidare på ghost uppdraget? Blir tokig, hittar ingen ghost type och försökte i kväll men ändå inte en enda.
När och var ska jag leta?
Kvällstid. Har för mig att kyrkor eventuellt ska ha mer ghost type?
Håll koll på raids annars. Jag tog en del den vägen. Ehm, lätta raids utan folk då alltså... :D
Mvh tamefan bara anti folk

Inte jag heller! Undviker raids redan som det är. Blir nog någon pidgey tradead med mamma som bäst bara :p

Kvällstid. Har för mig att kyrkor eventuellt ska ha mer ghost type?
Håll koll på raids annars. Jag tog en del den vägen. Ehm, lätta raids utan folk då alltså... :D
Mvh tamefan bara anti folk

Haha! Jag är likadan! Gjorde min första och enda legendary raid gömd bakom ett hörn :idea: Ingen som märkte mig...

Hmmm... gick ju runt själv nu när jag åkte hem och inget! Har två gym vid kyrkogårdar men vet inte om jag vågar gå dit på natten :nailbiting: scaaary

Haha! Jag är likadan! Gjorde min första och enda legendary raid gömd bakom ett hörn :idea: Ingen som märkte mig...

Hmmm... gick ju runt själv nu när jag åkte hem och inget! Har två gym vid kyrkogårdar men vet inte om jag vågar gå dit på natten :nailbiting: scaaary
Jag hade stora problem med det också (när jag väl hade hittat ditto efter typ hundra år). Jag fick min sista i ett av uppdragen man får från stoppen. I ett sånt där man får chans att fånga en hemlig Pokémon.

Haha helt rätt! Jag har gjort ett par raids bland folk men ehm, ingen hit :p Hoppas på legendarer ur lådor istället. Det dryga så sett är Mewtwo och Absol men meh, det kanske löser sig om hundra år, vem vet.

Tror inte att det är någon raid där nattetid ändå :D Håll koll på raids överlag bara så kan det dyka upp nån. Sableye är ju ghost type tex, lätt att fånga och inget som folk brukar vilja spendera raidpass på :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 354
Senast: Blyger
·
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: VLMF
·
Samhälle Detta är ingen tävling utan en påminnelse till oss om att inte glömma och att fortsätta ta in ny info om förintelsen. Alla händelser är... 2
Svar
25
· Visningar
1 973
Senast: Monimaker
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 393

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka